די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    כיצד אפשר להשתמש בקירות גבס בעת עיצוב בתים פרטיים

    כיצד אפשר להשתמש בקירות גבס בעת עיצוב בתים פרטיים

    עיצוב בתים פרטיים בסגנון חדשני חייב להכיל אלמנטים רבים ובניהם גם יצירות מרהיבות אותן מייצרים קבלני גבס שהם אמנים לכל דבר. היופי בעבודות גבס שניתן לשלב אותן בצורה מיטבית בכל חלל ולהפוך כל בית בעיצוב סטנדרטי לבית בעיצוב יוקרתי ומרשים שממנו לא ניתן להתעלם כלל וכלל.

    תודות ליתרונות הרבים של חומר הגבס, המאפשר לנו ליצור יצירות גמישות ויפות, כל בית יכול להפוך למרשים ויפה וזאת במינימום זמן ובמינימום תקציב, אך כמובן שיש לבצע זאת על ידי קבלני גבס מקצועיים אשר להם ידע רב בתחום וגם "ידי זהב".

    מה ניתן ליצור מחומר הגבס בעיצוב בתים?

    עבודות גבס לא בכדי הפכו לשם ודבר בתחום עיצוב בתים פרטיים בסגנון חדשני, אלה בשל העובדה שניתן ליצור מהחומר מגוון רב של יצירות מרשימות בחלל ולשלב בניהם ספוטים ולדים שיעשירו את החלל ויהפכו אותו למרשים ביותר על פי מיטב הטרנדים האחרונים.

    חומר הגבס משמש למגוון מטרות שונות, בין אם מדובר על חציית חללים לצורך הפרדתם וקבלת פרטיות, או לצורך יצירת מגוון רב של עבודות מרשימות כמו – נישות גבס, מזנונים, מדפים, הנמכת תקרות, בניית דלפקים ליצירת ספסלים שעליהם ניתן להניח כריות נוי וריפודים, כבית למנורות לד או מנורות שקועות ולמגוון רב של יצירות נוספות המתאימות בקפידה לעיצוב בתים פרטיים בסגנון חדשני.

    עבודות מרשימות במינימום לכלוך בעת עיצוב הבית

    עבודות גבס בשונה מהבנייה המסורתית, נעשות במהירות רבה, כך שבימים ספורים תוכלו להפוך כל חלל בביתכם למרשים וזאת מבלי לכלולים רבים ואבק, מכיוון שחומר הגבס מגיע כפלטות גדולות אותן חותכים קבלני גבס בצורה מדויקת עוד טרם ההגעה לביתכם ומרכיבים אותם בשטח בצורה מדויקת ועל פי תכנון מוקדם.

    אם כך, לא פלא שעבודות גבס נהפכו לכל כך פופולריות ואהובות על בעלי בתים מעוצבים המעוניינים להוסיף שיק ויוקרה לחלל ביתם מבלי לבזבז ימי עבודה וזמן רב לנקות את הבית בתחום העבודה.

    הוספת אלמנטים לעבודות הגבס בתום עבודת עיצוב בתים פרטיים

    לאחר סיום עבודות הגבס וניקוי החלל, תוכלו להוסיף אלמנטים עיצוביים יפים שיעשירו את המראה בביתכם, כמו למשל – הוספת תאורות לד או ספוטים שקועים בתחום נישות הגבס להאיר את החלל בצורה מיטבית, כך שתוכלו לבחור את כמות האור הרצויה בחלל וליצור אווירה רומנטית ומרשימה.

    מעבר לכך, תוכלו לשלב בנישות גבס מגוון רב של פרטי נוי שיעשירו את החלל לדוגמא – אם בניתם נישות גבס בכניסה לבית, במטבח, בחלל הסלון או בכל מקום אחר בבית תוכלו להציב בנישות אלו פרטי נוי יפיפים בגנים התואמים לעיצוב החלל ולהרוויח עוד טאצ' קטן להשלמת העיצוב בחלל.

    בנוסף, תוכלו להציב סלסלות או קופסאות בגוונים שונים בנישות הגבס וליצור מקום אחסון נהדר לאחסנת פריטים קטנים שאף פעם לא ידעתם היכן לשים אותם.

    מאמרים נוספים
    קבלן גבס

    אנו מזמינים אתכם לצפות בקטלוג המוצרים שלנו, תיק עבודות מקצועי עם גימורים יפהפים אשר מעידים על איכותנו כחברה המספקת שירותי קבלן גבס, חברה המתמחה באמנות הגבס ובמתן שירותים יעילים, ברמה גבוהה ביותר, ובמחירים הוגנים.

    חידושים בתחום הגבס

    תחום עבודות הגבס, הולך ומתפתח בקצב מסחרר ונראה כי מעצבי פנים ואדריכלים מבינים את היתרונות הרבים

    דילוג לתוכן