די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    צביעת הבית זה לא מה שחשבתם

    צביעת הבית זה לא מה שחשבתם

    כשהיינו סטודנטים ורק עזבנו את הבית היינו קונים מברשת או רולר, פחית צבע, מניחים כמה עיתונים על הריצפה וקדימה לצביעה. כשמדובר בדירות סטודנטים זה אולי מספיק, אבל לא לכל יתר הגרים בבתים או בדירות שרוצים לחיות במקומות מעוצבים ויפים.

    עבודות צבע הן מסוג העבודות הדורשות מיומנות רבה בתחומים רבים, שכן עבודת צבע טובה יכולה להפוך כל חלל מעוצב לחלל איכותי במיוחד. הצבע מכניס את "הצבע" לחיים שלכם ולבית שלכם. הצבע הוא שעושה את ההבדל בין מקום בסדר למקום מדהים. שום עיצוב, טוב ככל שיהיה, לא יראה טוב ללא עבודת צבע ברמה הגבוהה ביותר.

    עבודות צבע הן חלון הראווה של כל עיצוב ושל כל תכנון של שיפוץ הבית. הדבר הראשון הניכר לעין הוא עבודות הצבע שנעשו. עבודת צבע לא מדויקת ולא גמורה היטב תפגום בכל התכנון והביצוע של יתר האלמנטים בעיצוב החדש של ביתכם.

    צביעה דקורטיבית לבית

    צביעה דקורטיבית הינה סוג של צביעה הנעשית במגוון צבעים ודוגמאות, וישנן מקומות בעולם שמתייחסים אל עבודות צבע מסוג זה כאל עבודות אמנות.

    חברת די דקו מתמחה בעבודות צבע דקורטיביות וניתן לראות דוגמאות רבות של עבודות כאלו באתר הבית שלהם. עבודות אלה נעשות בדרך כלל בתיאום עם הלקוח ועל פי רצונותיו, כדי להגיע למימוש מקסימלי של היכולות מצד אחד והסגנון הרצוי מצד שני. צביעה דקורטיבית מחייבת מיומנות גדולה, כלים מיוחדים וידע אודות שיטות עבודה מסורתיות בצבע. בצביעה דקורטיבית הגימור הוא ללא פשרות, ורק עבודה שמתבצעת באופן הראוי ובגימור המושלם ראויה להיקרא צביעה דקורטיבית. אל תפלו בפח – צביעה דקורטיבית תלויה בניסיון ובמיומנות רבים.

    עבודות הצבע הדקורטיביות תלויות לא אחת בעבודות תשתית של גבס. כדי להגיע למקסימום תוצאה בצביעה דקורטיבית, ברוב המקרים יש להכין את השטח על ידי עבודת גבס מורכבת. בחברת די דקו מתמחים בשני האלמנטים, ולכן עבודות הצבע הדקורטיביות שהיא מבצעת נראות ברמה כה גבוהה ובגימור ללא פגם. חברת די דקו מסוגלת לבצע כל עבודת צבע החל מהפשוטה ביותר ועד לעבודה המסובכת ביותר המצריכה הכנת תשתיות ושימוש בדוגמאות מורכבות.

    צביעה דקורטיבית לבית צבעים ועיצובים שונים

    כמו שאת הבית ניתן לעצב בסגנון אחיד או בסגנונות שונים (הסגנון האקלקטי), כך גם ניתן להתייחס לצביעת הבית. אף אחד לא אמר כי את הבית יש לצבוע בצבעים סולידים או פסטלים וגם לא בגוונים אחידים לכל הבית. ניתן בהחלט לצבוע את הבית, או אזורים וחדרים שונים בבית, בצבעים שונים ובסגנונות שונים. אם בחלל המשפחה והסלון אתם מעדיפים צבעים רכים ונעימים בעיצוב של דוגמאות קלאסיות, תוכלו את חדרי השינה לעצב ולצבוע בכל סגנון שתבחרו. צבעים עזים לחדרי הילדים, צבעים חמים לחדר העבודה וכדומה.

    חברת די דקו תעמיד לרשותכם גם מעצבים שיעזרו לכם בעיצוב הבית וגם אנשי מקצוע מן השורה הראשונה שיוכלו לבצע כל עבודה כולל את כל עבודות הצבע המורכבות ביותר שתחפצו בהם.

    מאמרים נוספים
    עיצוב חדר האמבטיה

    כאשר עוסקים בעיצוב כולל של חדר האמבטיה, יש להיות ערים לכל הדברים החשובים בדרך.

    בניה בגבס – כל מה שצריך לדעת

    בשנים האחרונות יותר ויותר מעצבים בוחרים לשלב פתרונות גבס שונים, המשווים לחלל מראה מיוחד ומעניין יותר

    דילוג לתוכן