די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    על צביעה ועיצובים בצבע

    על צביעה ועיצובים בצבע

    עד לא ממש מזמן, צבענו את קירות הבית בצבעים חלקים ושקטים, שישמשו רקע לתמונות פריטי האמנות שתלינו על הקיר. הנועזים שבינינו, צבעו קיר אחד בצבע שונה משאר הקירות, והרגישו חדשניים ומקוריים. מאז נשפך צבע רב בדליים, וכיום צביעת הבית היא עבודת אמנות של ממש, עם אין ספור רעיונות ופתרונות, ההופכים את הקירות לפריט עיצובי בפני עצמו.

    צביעה עם אמירה

    עבודת הצבע אינה מסתכמת היום בקילוף טיח, יישור הקיר וצביעתו באופן יסודי וחלק. הדרישות והטעמים השתנו והתעדנו, וצביעת קירות הפכה לעבודת אמנות, כאשר הטכניקות הן שונות, סוגי הצבעים המוצעים בשוק הם רבים ואיכותיים מאד, עם טקסטורות רבות, גוונים משתנים, ואופל צביעה מגוון. תרתי משמע מגוון.

    צביעת קירות דקורטיבית, בצורה שהקיר יהפוך לאלמנט עיצובי בפני עצמו, היא היום כבר תופעה שכיחה, ורבים בוחרים להבליט את הקיר, במקום להצניע אותו כבעבר, ולהסתיר אותו עם תמונות וחפצים התלויים עליו. הצביעה מוסיפה עניין רב לחלל החדר בו נצבע הקיר, יופי רב, וקיר מעוצב לעילא ולעילא.

     

    עיצוב הקירות

    צביעת קירות באופנים שונים היא היום חלק מההמלצות שיציע לכם כל מעצב פנים, במידה ושכרתם שירותיו של אחד כזה. מדובר במכלול שלם של מרקם, גוון, צבע וטכניקות רבות ושונות. הצבע הופך למומחה לא רק באחיזת מברשת הצבע, אלא בעומקים שיעניק לקיר, אפקטים מיוחדים, אותם ניתן למצוא היום בחנויות רבות, קיר מעוטר בציורים מקוריים או באמצעות שבלונות מוכנות, קירות מנצנצים, זוהרים ועוד המון אפשרויות שרק תעלו על דעתכם, אם רק תתנו דרור ליצירתיות שלכם.

    הטכניקות השונות כוללות עבודת מריחת הצבע באופן שונה מצביעה רגילה, שימוש בספוג למריחת הצבע, מעבר של גוונים שונים, יצירת אפקט של שיש כך שנדמה כי הקיר מצופה בכלל בשיש, קירות במראה עתיק ומיושן, אתניים, מחוספסים ועוד. את הקירות היום ניתן להכניס לריהוט הכולל של החדר, ואם יש לכם סלון מעוצב כולו בסגנון בארוק עתיק, גם הקיר יכול להשתלב בתוכו כאילו הוא פריט נוסף בריהוט החדר. אם תוסיפו קשת קטנה מגבס בקצה הקיר, הלא היצירה היא כבר לתפארת.

    צביעה שמצביעה

    עיצוב קירות הוא לא דבר חדש. בשנות השבעים היו פופולריים מאד קירות מעוצבים באמצעות ניירות קיר, הלא הם הטפטים המוכרים לכולנו, אשר הגיעו במגוון צורות, חלקן פסיכודליות, אחרות עם ציורי שקיעה רומנטית, ועוד. כיום, עיצוב הקיר קפץ מדרגה, ובמקום להסתבך עם חיתוך והדבקת ניירות קיר, ניתן לצבוע אותו, בפרט שעולם הצבע עבר מהפך רציני, והצבעים המוצעים היום בחנויות הם באמת מעבר לכל דמיון.

    מאמרים נוספים
    כיצד עובד שיתוף הפעולה בין קבלני גבס ואדריכלים

    עיצוב הבית ותכנון בתים פרטיים דורש לא מעט מחשבה והרבה מאוד תכנון אדריכלי, בעיקר כאשר הרצון הוא לא רק לעצב בית יפה מרשים ומקורי, אלא שיהיה גם יעיל ונוח

    דילוג לתוכן