די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עיצוב פרגולות עץ בשילוב גבס

    עיצוב פרגולות עץ בשילוב גבס

    פרגולות הן פתרון הצללה הפופולרי ביותר בישראל ומאפשרות לבעלי בתים ליהנות מחצר או מרפסת מוצלת, כזו שכיף לשבת בה ולארח חברים ובני משפחה. תחום הפרגולות שינה את פניו בשנים האחרונות ונראה כי יש לא מעט עיצובים מרשימים המאפשרים לבעלי בתים לקבל פרגולות עץ מעוצבות בקפידה על פי מיטב הטרנדים האחרונים.

    אומנם את פרגולת העץ אנו רגילים בעיצוב יחסית סטנדרטי, אך השנים האחרונות התווספו לא מעט חומרי גלם ייחודיים אשר מעשירים את הפרגולות והופכים אותן למרשימות ויפות, המתאימות בקפידה לעיצוב בתים מודרניים.

    הוספת אלמנטים לפרגולת עץ בשילוב גבס

    חומר הגלם גבס אומנם מוכר לנו עד מהעבר כפתרון מצוין לחציית חללים, אך בשנים האחרונות הפך חומר הגבס לחומר מצוין המאפשר לכם לעצב את ביתכם במגוון רב של עיצובים מרשימים שלא ניתן להתעלם מהם. את העיצובים המרשימים ניתן לשלב בפרגולות עץ וליצור יצירות מרשימות שיעטרו את המרפסת שלכם ויהפכו אותה למושלמת. האופציות לשילוב גבס בפרגולות הן רבות כמו – שילוב של מדפים, דלפק בר, מזנון, נישות ועוד מגוון עיצובים חדשניים שלא ניתן להתעלם מהם.

    הוספת ברזל או אלומיניום לפרגולת עץ

    שילוב של ברזל או אלומיניום בפרגולות עץ הוא ללא ספק מושלם, הרי עץ וברזל מקנים מראה פראי של אסם במידה ומשלבים את הברזל בצורה גסה. אך אם ברצונכם לקבל מראה עדין, תוכלו לשלב אלומיניום בעיצוב הפרגולה ולקבל מראה עדין קלאסי. האופציות לשילוב ברזל או אלומיניום הן רבות לדוגמא – תוכלו לשלב חלונות אלומיניום, פסי ברזל לאורך הדפנות של הפרגולה, ליצור דקורציות ופרזולים מעניינים בפינות לפרגולה, תוכלו לעצב סוג של דלת כניסה מרשימה שתעניק לפרגולה מראה אותנטי.

    מה חשוב לדעת לפני שבוחרים בעל מקצוע לצורר בניית פרגולה

    בניית פרגולה מעץ היא ללא ספק תהליך מבורך שישדרג לכם את המראה של המרפסת או החצר, אך כמובן שטרם ניגשים למשימה חשוב להכיר את סוגי העיצובים, החומרים ואת המחירים של בניית הפרגולות עם התוספות השונות שתרצו להוסיף לעיצוב הפרגולה על מנת לקבל עיצוב מושלם.

    בעת בחירת בעל מקצוע, חשוב לשים לב על כמה פרמטרים חשובים שיבטיחו לכם בחירה נבונה ואת התוצאות הטובות ביותר. אך טרם הזמנת בעל המקצוע, חשוב שתדעו פחו או יותר מה הכיוון שלכם מבחינת סגנון עיצוב, בין אם זה סגנון כפרי, מודרני, קלאסי, וינטאג' ועוד סגנונות שונים.

    אחר מכן, צאו למשימת חיפוש בעל מקצוע ואל תתפשרו על הפרמטרים הבאים: על אמינות, מקצועיות, ניסיון בתחום עיצוב פרגולות, מחיר אטרקטיבי, צוות מקצועי, שימוש בחומרים איכותיים ובכלל כל פרמטר אחר שחשוב לכם.

    לסיכום, בניית פרגולה היא לא עניין של מה בכך ודורשת מקצועיות לצד רמת גימור מקצועית, לכן תכננו היטב את המהלך ובחרו רק בצוות מקצועי.

    מאמרים נוספים
    הדור הבא של הגבס

    מספר מאפיינים בולטים הופכים את הגבס של השנים האחרונות לחומר הגלם אותו הכרנו בעבר. ראשית, כיום הגבס הוא הרבה יותר חזק וגמיש.

    עיצוב הבית החדש שלך

    בית חדש הוא אחד הדברים מהרגשים ביותר שיש. ספק גדול אם יש עוד משהו כה ייחודי וכה מיוחד כמו קניית בית חדש. ההרגשה הזאת שאנחנו נכנסים לבית ושוהים במקום שהכול בו חדש היא בעלת ערך עצום וספק אם יש משהו שמשתווה לה

    דילוג לתוכן