די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עיצוב מטבחים כפריים המשלבים מדפי גבס מעוצבים

    עיצוב מטבחים כפריים המשלבים מדפי גבס מעוצבים

    באמצעות ההתפתחות הטכנולוגית, החדשנות והיכולות הרבות ניתן היום להגשים אפשרויות רבות במטבח שלכם במחירים זולים וסבירים למדי. הודות לגבס, הרבה תעשיות מטבח, חברת מטבח ובניין עושות בהם שימוש בכל חללי הבית וגם במטבחים.

    גם במטבחים כפריים ששם ניתן לזהות הרבה צבע חום, עץ טבעי, ארונות לבנים ועוד אלמנטים כפריים, ניתן להכניס את הגבס וליצור בו שימוש רב במדפי גבס מעוצבים, מחיצות מגבס, כוורת, משטח עבודה, נישות ועוד רעיונות שלא יגרעו מהמראה הכפרי ואף יתרמו לו.

    שימוש במדפי גבס מעוצבים במטבח

    גבס יכול לשמש במטבח בעיקר עבור מחיצות גבס וחלוקה של החלל הפנימי. אך אחד היתרונות של גבס הם המדפים הדקורטיביים שניתן לעשות באמצעותו. ניתן להכניס מדפי גבס למטבח כפרי ולעצב אותם באופן דקורטיבי בהתאם לסגנון, להניח עליהם אלמנטים כפריים כמו סלסלות קש, ומגוון של חפצי נוי שמקנים אווירה כפרית. את המדפים ניתן לעשות בהתאם לגובה, לאורך ולגודל שנחפץ בהם.

    סגנון כפרי עם גבס

    כל שימוש שנעשה בגבס יכול לתרום למראה הכפרי של המטבח. עיצובים בגבס כוללים גם מחיצות שישמשו לעיצוב של החלל, להענקת אווירה ועבור פינישים עיצוביים באופיו הכללי של המטבח. ניתן כאמור לצבוע את תוספות הגבס, כמו כן, להציב בהם תאורה נעימה שיוצאת מהמחיצות. ניתן גם לקשט, להבליט ולהאיר בגוונים כפריים וחמים ולהעניק מראה ייחודי בעיצוב מטבח.

    עיצובים מטבחים עם גבס

    הגבס הוא חומר גלם משלים ליצירה של מגוון אפקטים מאוד פונקציונאלים ועיצוביים כאחד. בשימוש בגבס יש להביא בחשבון מספר שיקולים:

    1.תקציב – הגבס הוא אמנם חומר שנחשב לזול אך המחיר הכולל שיפוץ ובנייה עם גבס, הוא כבר לא מחיר זול ולכן מסגרת של תקציב נוקשה בעיקר היא חשובה.

    2. צרכים – חשוב להחליט קודם לכן מה הצרכים של כל אחד מהדיירים במטבח, לכמה שטח עבודה אתם זקוקים, מה המחיצה יכולה לתרום, כמויות האחסון שאתם צריכים ואיפה תניחו כל מכשיר. כיצד תשבו לאכול ועוד. אלו תשובות חשובות שיתרמו רבות לעיצוב של המטבח וימנעו מכם טעיות.

    3. לגבס יש גם חסרונות – במגע עם מים הוא עשוי להתעוות לכן חשוב שלא יהיה נוכח ליד מקור מים. הוא לא יכול לשאת בכל משקל. והוא מתבלה בחשיפה לשמש או גשם.

     

    סיכום:

    נסכם שעבודות גבס במטבח יכולות להוות יתרון גדול, גם במטבח כפרי שיש נטייה לחשוב שהוא עשוי רק מעץ, גבס יכול להשתלב נהדר ולהעניק הרבה שימושים למטבח הכפרי. עוד אפשרות שניתן לעשות בעזרת גבס הוא הנמכה של תקרה מה שיוצר אינטימיות באזור חלל המטבח או לפחות בחלקו, מתוך התקרה הנמוכה ניתן להוריד אהילים דקורטיביים שיאירו את פינת האוכל או האי וייצרו אווירה חמה ונעימה לכל הסועדים.

    <למידע נוסף בנושא שיש למטבחים יוקרתיים לחץ כאן >

    מאמרים נוספים
    טיפים לעיצוב גבס לבית

    כיום ניתן לעצב בית שלם באמצעות עבודות גבס. החל מהקמת קירות וחוצצים בין חדרים ועד לעבודות גבס אמנותיות מורכבות ועדינות.

    דילוג לתוכן