די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עיצובים בגבס לחדרי שינה

    עיצובים בגבס לחדרי שינה

    עולם עיצובי הגבס מופיע במלוא תפארתו בחדרי שינה. בין אם מדובר על חדר השינה של ההורים, של הילדים או של האורחים, בעזרת פתרונות גבס מדויקים ניתן לתת מענה על שורה ארוכה של צרכים פונקציונליים ואסתטיים.

    ההצלחה של עבודות גבס בחדר שינה

    עיצובים בגבס הם עולם מופלא ועשיר של חלום ודמיון המתגשמים כהרף עין, ומעניקים לחדר השינה שלכם את המראה הרומנטי עליו חלמתם מאז ומתמיד. עצבו לכם חדר שינה מלא השראה ופנטזיה, מרתק ובעל אמירה עיצובית ייחודית ובלעדית שהיא כל כולה שלכם.

    האפשרויות עבור עיצוב גבס בחדר השינה הן כמעט בלתי מוגבלות ולכן לקוחות משתמשים בהן באופן תדיר. ראשית, כדאי לציין את היתרונות הברורים של עבודות גבס בחדר השינה. עבודות אלו מאפשרות בנייה של קירות חדשים באמצעים זולים ופשוטים. כבר לא צריך לקחת חופש מהעבודה, להשקיע הון תועפות בשיפוץ כללי או לפרוץ את מסגרת התקציב. אפשר לשנות לחלוטין את המראה של חדר השינה עם קיר גבס איכותי. מעבר לכך, עבודות עם גבס מונעות את הצורך בהריסה של הבית. אנשי מקצוע אשר יודעים כיצד לעבוד עם גבס יכולים להוסיף עוד קיר או אפילו עוד חדר שלם, לצד או על חשבון חדר השינה הקיים.

    גבס בחדר שינה של תינוקות וילדים

    עיצוב חדרי שינה בגבס הוא אופציה משתלמת מאוד עבור הורים המצפים לילד חדש. כל עוד המקום בתוך חדר השינה לא מספיק, גבס יכול לתת מענה על כל הדרישות המתעוררות.

    ההתקנה של קירות גבס נעשית על גבי רצפה קיימת ויש צורך רק בהתאמה של הפנלים אל המשטח. החומרים של לוחות הגבס רכים, ידידותיים לסביבה ובטוחים גם עבור תינוקות. ניתן לקדוח בתוך הלוחות הללו, לנסר אותם ולעצב את הגבס בצורה סימטרית או לא סימטרית.

    אפשרויות העיצוב כוללות הוספה של תמונות על הקיר, תלייה של מדפים או בניית נישות גבס יוקרתיות. העיצוב בגבס מבטיח דוגמאות שלא ניתן להשיג בעזרת בלוקים ובטון. במילים אחרות, הגיע הזמן להתקדם לסגנון הבנייה החדשני ולהימנע מעבודות בטון מורכבות, מלוכלכות ומזהמות.

    עבודות גבס בחדר שינה לצורכי תיקונים

    דרך נוספת לנצל את הפוטנציאל של עיצוב בגבס לחדר שינה היא להשתמש בו לצורכי תיקונים. מי שכבר בנה נישות גבס בחדר שינה מבין את היתרון הפונקציונלי והאסתטי, בעוד אחרים יכולים להסוות פגמים קטנים בעזרת גבס מעורב במים או באמצעות גבס אקרילי.

    גבס הוא חומר גלם ורסיטלי המאפשר עיצוב של קירות גבס דקים או עבים. הצורך של הלקוח או לחלופין תכנית העיצוב המגובשת על ידי אדריכל ומהנדס הם אלו שמספקים את הקווים המנחים לעבודות עיצוב גבס בחדר שינה. מעבר לכך, ההתקנה של לוחות הגבס אינה מסובכת והגימור חלק ונוח מאוד לצביעה

    כיצד עיצוב בגבס משפר את איכות החיים?

    עיצוב גבס בחדר שינה משפר את איכות החיים והסיבה העיקרית לכך היא בידוד. לוחות גבס מבודדים מפני קור, חום ורעש חיצוני. חלקם עמידים בחום וחלקם עמידים במים ולכן הם אידאליים עבור חדרי שינה של תינוקות, ילדים ובני נוער. בעזרת הגבס ניתן לחסוך בהוצאות חשמל על חימום וקירור. בארצות הברית, בקנדה ובאירופה כבר עברו מזמן לבנייה על בסיס גבס ונטשו את העץ המסורתי.

    מצד אחד, הגבס מותיר אפשרויות עיצוב ומתן ביטוי להעדפות אישיות. מצד שני, שילוב נכון של גבס בתוך חדר השינה מציג יתרונות אשר בעבר נחשבו לחלום רחוק. הבידוד התרמי והאקוסטי, המחיר הנוח ובעיקר ההתקנה הפשוטה והנקייה הופכים את הגבס למוצר מבוקש.

    יש לזכור כי לוחות גבס משמשים כיום לא רק לצורך בנייה של קירות, אלא גם לתקרות אקוסטיות. את הנוכחות של הגבס ניתן למצוא במשרדים, עסקים, בתי קפה, בתי מלון ועוד.

    חדר שינה מפנק מתחיל בהתקנת גבס איכותי

    כדאי לערוך רשימה של סדרי עדיפויות ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמחליטים על עבודות גבס בחדר השינה. ניתן להצמיד לוחות גבס מעוצבים לתקרות ולהקנות לחלל מראה מיוחד, אולם כדאי לשקול גם בנייה של מזנוני גבס, מדפים וכמובן נישות. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אין צורך בחדר שינה ענק על מנת לנצל את היתרונות של הגבס. העיצוב מתחיל בנקיטת עמדה יצירתית ומסתיים רק כאשר הלקוח מתעורר בכל בוקר אל חדר שינה אקסקלוסיבי ומפנק.

    חדר שינה מעוצב "כמו בקטלוג"

    כולנו חולמים על חדר שינה רומנטי וקסום, אפוף השראה ובעל נוכחות. חדר שינה שהוא פלנטה אחרת, המנתק את בעליו מהמולת העולם החיצון. מין עולם קסום ואינטימי שמשיל מעליכם את כל טרדות היום, מרגיע, מזמין, ומקרב לבבות. התקציב, במרבית המקרים, איננו בשמים, החלומות דווקא כן, והפתרון המושלם – עיצוב חדר השינה בעזרת גבס.

    הגבס הינו חומר גמיש במיוחד, אותו ניתן לעצב באין ספור אפשרויות. הוא מקבל באהבה שילובי עץ, שילובי צבע ושילובי תאורה מכל הסוגים, ומאפשר הגשמה בשטח של חלומות עיצוביים
    רבים, בעלות סבירה במיוחד. לקבלת תוצאה מושלמת וקסומה באמת, מומלץ להיעזר במומחים
    בתחום.

    מאמרים נוספים
    עיצוב ואדריכלות פנים באמצעות עבודות גבס

    כאשר מתכננים לעצב את הבית מיד חושבים על הריהוט, גופי התאורה והאביזרים, ולא תמיד יודעים שאת העיצוב ניתן לעשות באמצעות גבס וכך גם להוזיל בעלויות. המאמר יעסוק בעיצוב בעזרת עבודות גבס.

    דילוג לתוכן