די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עבודות גבס עיצוב המשרד

    עבודות גבס עיצוב המשרד

    לוחות הגבס הלבנים והעירומים מתקשים להעיד על התוצאות הסופיות של ייעודם. בנייה בגבס משתמשת בחומר גלם זול וזמין והופכת אותו ליצירה ואמנותית מפוארת, ללא צורך בשיפוץ מסיבי ומעלה אבק. יתרונות הגבס לצרכי עיצוב הבית מוכרים לכולנו וקשורים בין היתר ליכולות החיפוי האבסולוטיות של החומר, המאפשר לאומני הגבס ליצור אלמנטים אשר בעבר היו דורשים זמן עבודה רב עם חומרים אשר קשה מאוד היה לעבוד אתם. בנייה בגבס היא מלאכה אשר החלה את דרכה דווקא לצרכי עיצוב משרדים והקלה על נוחות העבודה בהם ולא בכדי שהרי מדובר בבנייה זולה ומהירה שמביאה לתוצאות מדהימות.

    מחיצות וחדרים למשרדים

    משרדים רבים מעוניינים לנצל בצורה אופטימלית את החלל העומד לרשותם. כאשר עולה הצורך בהעסקת עובדים נוספים, הקדשת חדר מסוים לעובד בכיר, צורך בהפרדה פיזית בין חלקי משרד ועוד, ישנו קושי לבצע שיפוץ יסודי ומקיף תוך כדי עבודה, במיוחד כאשר השטח עצמו שכור והאופציה לבניית קירות ומחיצות אינה אפשרית. בנייה בגבס הופכת את מה שנראה כלא אפשרי למוחשי ביותר. תוך זמן קצר ניתן לבנות בגבס מחיצות בין שני חלקי משרד ואף חדרים סגורים או פתוחים אשר מגדילים את הניצולת של שטח המשרד. בנייה בגבס לצרכי משרד איננה יקרה ויתרונה העצום טמון בעובדה כי היא גמישה לשינויים, תוספות והרחבות כאשר עולה הצורך לכך ופירוק כל הבנייה כאשר אין עוד צורך בה (מעבר המשרד, סיום חוזה שכירות וכו').

    חזות המשרד

    חזות המשרד ועיצובו קובעת רבות את הרושם הראשוני המתקבל מצד לקוחות קיימים ופוטנציאליים. באמצעות בנייה בגבס ניתן לעצב את המשרד באופן יוקרתי ובעלויות נמוכות אשר קוצרות את הפירות באופן מיידי. מבין האפשרויות הרבות והמגוונות לעיצוב המשרד בגבס להלן הפופולריות שבהן :

    • פרופילים מגבס.
    • הנמכת תקרה, חיפויי קירות, חיפוי תעלות מיזוג אוויר.
    • יצירת מזנונים, דלפקים, נישות.
    • יצירת נקודות תאורה חדשות.
    • פנלים מעוצבים.
    • צביעה דקורטיבית.

    באמצעות בנייה בגבס ניתן להפוך כל משרד ליחידה פונקציונלית מעוצבת היטב- וכל זאת במהירות הבזק ובעלויות מינימליות.

    מאמרים נוספים
    מזנון גבס לפלזמה

    מעצבי בתים ובעלי מקצוע ממליצים על הוספת מזנון גבס עבור מסכי טלוויזיה. בין אם מדובר על פלזמה, LED או מסכי 3D, מזנון עשוי גבס הוא שדרוג משמעותי המבטיח סל יתרונות מרשים.

    עיצוב מגבס לחדרי רחצה בשילוב פסיפס קרמיקה

    חדרי הרחצה שלנו הם המקום הנעים שאליו אנחנו נכנסים בסוף יום ומנקים מעצמינו את כל היום מהעבודה בחוץ מהפעילויות בבית, מהטרדות ועוד

    דילוג לתוכן