די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    האם ניתן לבצע עבודות גבס מחוץ לבית?

    האם ניתן לבצע עבודות גבס מחוץ לבית?

    חושבים על שיפוצים שונים שאתם רוצים לעשות בבית? מעוניינים להשקיע אך ברור לכם שלעשות שימוש בעבודות גבס שונות זו הבחירה הנכונה עבורכם? אם כך, אתם בוודאי תוהים האם ניתן להשתמש בגבס גם עבור עבודות שעושים מחוץ לבית ולא רק בבית עצמו. אין ספק שלראות נישות מגבס בתוך הבית, הנמכות של תקרה או קירות שונים שעשויים מגבס זה עניין נפוץ, אך מה עושים אם רוצים להתקין משהו מגבס בחוץ? האם זה אפשרי והאם הגבס יכול להיות מספיק עמיד בתנאים כמו לחות ורטיבות?

    בחירת הגבס המתאים

    חשוב לדעת, כאשר רוצים לבצע עבודות גבס בחלק החיצוני של הבית, שיש היום שלוש סוגים שונים של גבס שיכולים להתאים גם חדרים רטובים יותר והם: צמנט בורד, אקווה פאנל והגבס הירוק. עם חומרים אלה נהוג לעשות עבודות בחדרי שירותים, בחדרי רחצה ואפילו באזורים שונים מחוץ לגבית כמו הגינה והמרפסת.

    לכן למעשה המפתח הוא לבחור את סוג הגבס המתאים כי הדבר האחרון שתרצו זה לגלות מהר מאוד שהקיר שבנו לכם לא עומד בתנאי מזג האוויר. גבס שמותקן בחוץ חייב להיות כמה שיותר איכותי ועמיד שכן אין ספק שברוב אזורי הארץ הוא יספוג כמויות אדירות של לחות. שאלה נוספת שתמיד עולה היא האם ניתן להתקין בקירות כאלה צנרת והתשובה היא שהיום זה אפשרי. מה שכן, חשוב לעשות הכול תוך תכנון מוקפד כי עבודה חובבנית כאן לא באמת תחזיק מעמד.

    מקום אחסון לציוד הגינה שלכם

    אם יש לכם בית עם גינה אתם בוודאי רוצים לאחסן את כל הציוד לגינה איפה שאתם שומרים כלי הטיפוח לגינה. זה לא משנה על איזה סוג של כלים מדובר, כי בין אם מדובר על כלים גדולים במיוחד ובין אם מדובר על כלים יחסית קטנים, צריך לבנות להם מקום חיצוני. את המבנה החיצוני הזה תוכלו לבנות, כמובן, מגבס, ובו תוכלו לאחסון את כל מה שדרוש לכם לגינה.

    חשוב לדעת שגם בבניית המחסן הזה עליכם לקחת בחשבון לא רק את המיקום ואת העיצוב אלא גם את החומרים שהם עושים שימוש כי חבל לעשות עבודה לא מספיק יציבה ואיכותית.

    אל מי פונים להזמנת עבודות גבס כאלה?

    בין אם המטרה שלכם היא לטפח את הגינה ולסדר את החלק החיצוני של הבית ובין אם אתם רוצים שיבנו לכם נישה מגבס לטלוויזיה בבית, חשוב שתבדקו אל מי אתם פונים. זה שיש הרבה אנשי מקצוע שמציעים שירותי עבודות שונות בתחום הגבס זה טוב ויפה, אך האם מכולם באמת תרצו לקבל שירות? לא תמיד.

    לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק מה הניסיון של אותם אנשי מקצוע ובעיקר, האם יש להם מספיק ידע גם בעבודות גבס חיצוניות? שווה לראות עבודות שכבר עשו בעבר אנשי המקצוע שכן בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שהתוצאה הסופית תהיה בדיוק כמו שאתם מדמיינים.

    חברת די דקו מביאה לכם את הדבר החם של השנה ! שיפוצים ומחירים מצוינים 100% איכות

    מאמרים נוספים
    חידושים בתחום הגבס

    תחום עבודות הגבס, הולך ומתפתח בקצב מסחרר ונראה כי מעצבי פנים ואדריכלים מבינים את היתרונות הרבים

    עיצוב פרגולות עץ בשילוב גבס

    פרגולות הן פתרון הצללה הפופולרי ביותר בישראל ומאפשרות לבעלי בתים ליהנות מחצר או מרפסת מוצלת, כזו שכיף לשבת בה ולארח חברים ובני משפחה.

    דילוג לתוכן