די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עבודות גבס בצפון

    עבודות גבס בצפון – תבנו על זה!

    עבודות גבס הן טרנד מוביל בשנים האחרונות בתחום עיצוב הפנים. מדובר בפתרון עיצובי מרהיב ופרקטי, המאפשר עיצוב כל חלל לכל מטרה. עבודות גבס הן אמנות של ממש והופכות כל חלל ליצירה מפעימה, שתשנה את האווירה כולה. שימוש בגבס מוכר וידוע כבר שנים רבות לחלוקת מרחבים, חיפוי קירות וכמובן – עיצובים בגבס. מאחר והגבס הוא חומר נוח לעבודה, האפשרויות הן בלתי מוגבלות. עבור עבודות גבס, דרושים אנשי מקצוע המומחים בתחום, אשר יבצעו עבורכם עבודה ברמה הכי גבוהה שיש.

    אם אתם מעוניינים לבצע עבודות גבס בצפון הארץ או במרכזה, חברת Ddecoעומדת לשירותכם. חברת Ddeco היא בעלת מוניטין וניסיון רב שנים בתחום עבודות גבס ועיצוב פנים בכלל. לחברה שני סניפים מרכזים – במרכז הארץ ובצפון, והיא אף מספקת עבודות עיצוביות ללקוחות בחו"ל.
    עבודות גבס דורשות קודם כל מקצועיות וזה בדיוק מה שתמצאו ב- Ddeco. חומרי הגלם הטובים ביותר, צוות מקצועי ומומחה, ייעוץ ויצירתיות אינסופית – כל אלה יעניקו לכם עבודות גבס בצפון ברמת הגימור הגבוהה ביותר שתוכלו לצפות לה.

    לחצו כאן ליצירת קשר וקבלת הצעת מחיר

    עבודות גבס בצפון – החלום הופך למציאות

    רוצים להפוך את הבית שלכם למעוצב ויפה? מחפשים דרך להפוך את המשרד שלכם ליוקרתי ומזמין? עיצובי גבס יעשו את ההבדל. עבודות אומנותיות בגבס מאפשרות שלל אפשרויות עיצוב.

    חברת Ddeco מבצעת מגוון עבודות גבס בצפון המתאימות לכל חלל. אחד מהטרנדים העיצוביים הפופולאריים ביותר בתחום הגבס הוא מזנוני גבס. מזנון גבס צף או עומד, פינתי או מעוגל, מרובע או משולש, גדול או קטן, עם עץ או זכוכית – האפשרויות הן אינסופיות והתוצאה מדהימה. הצוות המקצועי שלנו מתאים את המזנון למידות החלל, כך שהשטח מנוצל במלואו ומשאיר מרחב גדול יותר ואסתטי יותר.

    עוד סוג נוסף של עבודות גבס בצפון שמאוד נפוץ הוא עיצוב נישות גבס המותאמות באופן אישי לצורכי הלקוח – אם עבור מסגרת גבס למסכי פלזמה או עבור כל מטרה אחרת. אתם משפצים את הבית? מאוד כדאי לכם לשלב גם עבודות גבס. קרניז דקורטיבי, כוורות וגומחות בקיר, תקרת גבס מדורגת ומוארת, כל אלה ללא ספק יהפכו את השיפוץ לבעל ערך ויופי רב יותר.

    האדריכלים המומחים ומעצבי הפנים של חברת Ddeco יסייעו לכם לבצע שיפוץ מדליק במיוחד, שישנה את כל האווירה בבית שלכם, בחדר או במשרד. עם היצירתיות שלנו – השמים הם הגבול.

    אופציה נוספת לביצוע עבודות גבס בצפון שיעשירו את מראה הבית היא חיפוי וקישוט קירות באמצעות גבס, בשילוב אבנים, זכוכיות דקורטיביות, פרזולים ועוד עיצובים המעניקים לחלל מראה מודרני ושונה לגמרי. אנו בחברת Ddeco נשלב כל אלמנט עיצובי שתרצו, כולל גופי תאורה מרשימים להשלמת המראה.

    חברת Ddeco עיצובים בגבס בצפון יחד עם הלקוח. אנחנו נייעץ, נקשיב, נסביר, נציע ונתאים את העבודות בדיוק לחזון שלכם, עד לקבלת התוצאה הסופית, שללא ספק תעלה על כל ציפיותיכם.

    שירותים נוספים
    שיכולים לעניין אותך
    דילוג לתוכן