די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    סוגי עבודות גבס, אפשרויות ובעלי מקצוע

    סוגי עבודות גבס, אפשרויות ובעלי מקצוע

    בשנים האחרונות, ניתן לראות שהגבס הפך לחומר שימושי בכל הקשור לעבודות שיפוצים ובנייה. מדובר על חומר זול יחסית, כזה שניתן לעבוד איתו בקלות ולבצע בו שינויים ללא בעיה. ניתן לראות שימוש בגבס בסלונים של בתים ודירות. ננסה לתת מספר דוגמאות לשימוש בעבודות גבס בסלון. המשיכו בקריאה.

    מתי משתמשים בעבודות גבס בסלון?

    גבס ככלי עיצובי – לקוחות רבים בוחרים לבצע הנמכת תקרה בסלון שלהם, על מנת לשלב תאורה שקועה, קרניזים וכמו כן על מנת לשלב אלמנטים דקורטיביים שונים. לשם כך, יש לבצע הנמכת תקרה בגבס. אותה הנמכה מבוצעת באמצעות הגבס. התוצאות הן די יפות ומרשימות.

    כיסוי פגמים – אם רוצים להסתיר פגמים בסלון או להסתיר תשתיות, אז גם אפשר לבצע עבודות גבס. כך גם אם הקירות או התקרות פגומות או שאפילו יש צורך להסתיר חוטי חשמל, אפשר לעשות שימוש בגבס. הגבס גם מסתיר וגם דקורטיבי ובכך תורם למראה יפה יותר של הסלון.

    הפרדה בין חללים – אם רוצים להפריד חללים שונים בבית, ניתן לעשות זאת באמצעות בנייה של מחיצות גבס. ניתן להתקין אותן בקלות ובמהירות, זאת להבדיל ממחיצות בלוקים.

    בעיות אקוסטיקה – אם יש רעש מחדרים סמוכים או אפילו מדירות גבוהות בבניין, אפשר לשים חומר בידוד וכמו כן תקרת גבס או אפילו קיר גבס ובכך לפתור את בעיית הרעש.

    תחליף לריהוט – בעזרת הגבס, ניתן לצור בקלות נישות, מדפים ואפילו כוורות. כל אלה הם תחליף לרהיטים. לאותן הנישות שיצרנו ניתן להוסיף צבע וכמו כן תאורה. אם אתם לא בטוחים כיצד לבצע את התכנון, מומלץ להיעזר בשירותיה של מעצבת פנים בוגרת לימודי עיצוב פנים.

    קיר גבס בסלון לשיפור האקוסטיקה

    כפי שהוזכר לעיל, הגבס עוזר בשמירה על אקוסטיקה מתאימה ופותר את בעיות הרעש. כל שצריך לעשות הוא להשתמש בחומר בידוד כמו צמר סלעים או צמר זכוכים ולחפות בגבס. מעבר לכך, ישנה גם אפשרות להשתמש בלוחות אקוסטיים מיוחדים ואז גם לצור קיר גבס חזק ומבודד.

    תקרה צפה מגבס בסלון

    אם עד היום שמעתם רק על הנמכת תקרה, אז עליכם לדעת שתקרה צפה היא סוג מתחכם של הנמכת תקרה. תקרה כזאת מראה לוח גבס שמורכב על גבי התקרה ככזה שאינו מוחזק. זאת משום שפרופילי הגבס הם חבויים. בתקרה צפה כמו בהנמכת תקרה, ניתן להתקין תאורה נסתרת. מה שכן יש לזכור שאם בוחרים להתקין תקרה צפה מגבס, אז העלות היא יקרה יותר מהנמכת תקרה רגילה. זאת משום שיש צורך בשימוש של שתי קונסטרוקציות של גבס וכמו כן מדובר על עבודה מורכבת יותר שנמשכת זמן רב יותר.

    התקנת קרניז גבס בסלון

    קרניז הוא מדרגה שיושבת בין החלק העליון של הקיר לבין התקרה. את הקרניז ניתן לצור בכל מיני צורות ובכל מיני עוביים. הוא יכול להיות מעוטר, מעוגל ואפילו ניתן לשלב בו תאורה. הקרניז יכול להיות אלמנט דקורטיבי וכמו כן יש לו גם פרקטיות. בזכות הפרקטיות, ניתן להסתיר איתו חוטי חשמל וכמו כן תשתיות.

    נישות גבס בסלון

    נישות כאלה כוללות קונסטרוקציה המורכבת מפרופילי מתכת. כאשר אל אותם הפרופילים מחוברים בהברגה לוחות הגבס. אפשר לייצר מגוון גדול של נישות לסלון בהן, מדפים לחפצי נוי, נישת ישיבה, ספריות, מזנון לטלוויזיה ועוד. האפשרויות הן בלתי מוגבלות.

    מי מבצע את עבודות הגבס?

    כאשר מבצעים את העבודות במסגרת שיפוץ כללי, אז קבלן השיפוצים יביא בעל מקצוע מטעמו שהינו מומחה בעבודות גבס. אם העבודות לא במסגרת השיפוץ, אז יש לצור קשר עם קבלני גבס. אלו קבלנים המבצעים את כל עבודות הגבס. חשוב מאוד לקרוא המלצות, לבקש לראות הסמכות, לראות עבודות אצל לקוחות והכי חשוב לחתום על חוזה מפורט ומקיף.

    מאמרים נוספים
    עבודות גבס ייחודיות למטבח

    העלייה ברמת החיים ואיתה הרצון ליהנות מחיים עם איכות אמיתית גורמות לעוד ועוד ישראלים להשקיע יותר ויותר משאבים – תשומת לב, זמן, כסף ועוד – בעיצוב הפנים של דירותיהם. בפרט מוקדשת מחשבה רבה לעיצוב המטבח, וזאת לנוכח התפקיד המרכזי של התחום הקולינרי בחיינו.

    עיצוב גבס בפינות אוכל

    פינות אוכל היום נותנות מימד עיצובי מאד גדול בבית, היום כל אחד כבר יודע שאם אתה רוצה לעצב את הבית שלך תתחיל מהמקום שבו תבלה את רוב הזמן.

    דילוג לתוכן