די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עבודות גבס בבית

    עבודות גבס בבית

    עבודות גבס לא בכדי הפכו לשם ודבר בתעשיית הבניה, שהרי הם מספקים פתרון מצוין עבור אנשים שמעוניינים לשפץ את ביתם במינימום הוצאות ובמינימום זמן. תודות להיות חומר הגבס גמיש וקל לעבודה, ניראה כי הוא מספק פתרון מצוין ליצירת מגוון עיצובים ודקורציות לכל חלל ביית ונוסיף לכך את העובדה כי מדובר בחומר חזק – אין פלא שהוא נהפך לכל כך פופולרי בתחום.

    עבודות גבס ניתן לבצע על ידי קבלני גבס שהם אמנים לכל דבר והם מציעים מגוון רב של יצירות אשר מותאמות לכל חלל בבית, אם זה לסלון, למטבח, לחדר השינה, לאמבטיה ולמעשה בכל מקום.

    מגוון רב של עיצובים מרשימים

    מחומר הגבס ניתן לבנות שלל עיצובים וזאת על פי בקשתכם ובהתאמה אישית לעיצוב הבית ולדרישותיכם, וזאת בשל העובדה כי מדובר בחומר גמיש אשר מגיע כפלטות גבס אותם ניתן לחתוך על ידי מסור מיוחד לכל גודל וצורה שתבחרו.

    מקורות הגבס ניתן לבנות כל יצירה, אם זה נישות גבס מרהיבות בכל חלל בבית, ספריות, מזנונים, מחיצות בין חדרים, מדפים, דלפק בר, מסגרת לטלוויזיה תלויה, הנמכת תקרה ועוד מגוון רב של דקורציות ועיצובים מרהיבים כיד הדמיון.

    למה חומר הגבס כל כך פופולרי בעיצוב הבית?

    תודות לחומר הגבס הגמיש, ניתן ליצור ממנו כל יצירה שתרצו, אך כמובן שזהו רק חלק קטן מיתרונותיו. כיום, נראה כי לא מעט אדריכלים ומעצבי פנים מציעים ללקוחותיהם לשלב עבודות גבס מרשימות בביתם, מכיוון שהוא מקנה לחלל הבית מראה מרשים ויוקרתי ממנו לא ניתן להתעלם ואף ניתן לבנות ממנו רהיטים ולצבוע אותם בכל צבע שתרצו.

    למעשה, חומר הגבס הוא כל כך גמיש, עד כדי שהוא מאפשר לבעלי ביתם ממש "להתפרע" עם העיצוב ולבחור כל דגם שהם רוצים ואפילו עיצובים שאינם שגרתיים כלל.

    אך עם כל הכבוד לחומר הגמיש, יש צורך לבחור בקבלני גבס מקצועיים אשר מציעים תיק עבודות גבס מרשים וניסיון רב בתחום. על מנת למצוא קבלן שכזה, תוכלו לקבל המלצות חמות מחברים או בני משפחה שכבר יתחדשו בעבודות גבס ולהזמין את הקבלן שביצע את העבודות.

    שילוב של גבס בסלון הבית

    חומר הגבס פופולרי מאוד בשנים האחרונות והפך לחומר גלם המאפשר ליצור עיצובים בהתאמה אישית בסלון ובכל חלקי הבית. ניתן לשלב פינות ישיבה בחלל הסלון עם נישות גבס מרשימות שיוצרות חלל מזמין ומפנק.

    מאמרים נוספים
    תקרה צפה

    בעזרת תקרה צפה ניתן לשנות לחלוטין את המראה של החלל. שינוי של גבהי התקרה והוספת אלמנטים דקורטיביים משדרגים כל בית סטנדרטי

    דילוג לתוכן