די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    מתגים מעוצבים בקירות גבס

    מתגים מעוצבים בקירות גבס

    אם השקעתם בעיצוב הפנים של הבית, זה כבר מצביע על כך שאכפת לכם. עיצוב נמדד לא רק בדברים הגדולים, אלא דווקא בדברים הקטנים – אפילו מתגים. כשמתארח אצלכם אורח בבית, והוא נחשף למתג או מפסק יוקרתי, מעוצב ויוצא דופן, הוא מקבל תחושה של השקעה אותנטית במראה ובאסתטיקה של הבית. הפריטים הקטנים הללו הם פעמים רבות מה שעושה את ההבדל בעיצוב של החדר. מתגים יוקרתיים הולכים מצוין עם קירות גבס ומספקים לחדר מראה מודרני, מינימליסטי ואלגנטי.

    מוצר שגרתי, עיצוב לא שגרתי

    אמנות מתבטאת פעמים רבות בלקיחה של חפץ רגיל מאוד והפיכתו למשהו שנראה או מרגיש אחרת. באותה צורה, מתג, שהוא על פניו אחד מהחפצים הטריביאליים והרגילים ביותר בבית, יכול להפוך למוצר שמשלים את העיצוב של הבית ומוסיף לו טאץ' יוצא דופן. אם אתם נכנסים לבית חדש או ששיפצתם בית קיים, מתג מעוצב הוא בגדר הגימור האחרון והחתיכה האחרונה בפאזל.

    רלוונטי לבית ולעסק

    מתג איכותי ישנה את המראה והתדמית גם של העסק שלכם. אם אתם מארחים לקוחות פוטנציאליים או בעלי עסקים אחרים, לרבות משקיעים אפשריים, השקעה באותם פרטים קטנים היא בדיוק מה שיותיר אצלם רושם טוב. פרפקציוניזם מתבטא במידה רבה באותם פרטים קטנים.

    בית טכנולוגי ומודרני

    מתג אמנם נתפס כמוצר פשוט ולא מתקדם, אך קיימים גם מתגים המופעלים על ידי מגע. המתגים מוארים בחשכה על ידי אלומות אור ומופעלים בעזרת מגע ידני קל, כך שהם בהחלט נוחים לשימוש. מתגים שכאלו מקנים לכל החלל מראה מודרני ומתקדם, משדרגים את הנראות שלו, ולוקחים את ההתרשמות והתחושה שמתקבלים ממנו למקום אחר לגמרי.

    מתגים בצבעים

    לא משנה מה הקו העיצובי שאתם בוחרים בו, מתגים איכותיים ניתן לרכוש במגוון צבעים. לכל צבע יש אופי משלו, הוא יכול להעניק לחלל מראה אחר ולהשתלב עם שאר העיצוב כראות עיניכם. ניתן ליצור קונטרסט מעניין בין צבע הקיר וצבע המתג. בנוסף לכך קיימים גם מתגים בעלי מסגרות שונות וניתן לגוון בין צבע המסגרת וצבע המתג עצמו. בחירה בצבע יוצא דופן תעשיר עוד יותר את המראה של החדר ותעניק לו את המראה שאתם מעוניינים ליצור – קלאסי, צעיר, אלטרנטיבי, מודרני – וכו'.

    שילוב עם קירות גבס

    מתגים מודרניים, כגון מתגי טאץ' ומתגים אלגנטיים ויוקרתיים אחרים, הולכים מצוין עם הקו הנקי של קירות הגבס ומדברים למעשה באותה שפה. אם אתם משקיעים בשיפוץ או בונים קיר גבס לפלזמה, למטבח או לאזור אחר בבית, השלמת מלאכת העיצוב בעזרת התקנה של מתגים נאים היא בהחלט רעיון מצוין.

    מאמרים נוספים
    סוגי עבודות גבס, אפשרויות ובעלי מקצוע

    בשנים האחרונות, ניתן לראות שהגבס הפך לחומר שימושי בכל הקשור לעבודות שיפוצים ובנייה. מדובר על חומר זול יחסית, כזה שניתן לעבוד איתו בקלות ולבצע בו שינויים ללא בעיה.

    דילוג לתוכן