די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    כמו חדש – משפצים אמבטיה במקום לקנות חדשה

    כמו חדש – משפצים אמבטיה במקום לקנות חדשה

    כאשר אתם נדרשים לקבל החלטה ביחס לשיפוץ הבית ישנו בוודאי חדר אחד שמקבל תשומת לב רבה יותר מאחרים, וזהו חדר האמבטיה. למעשה חשיבותו של חדר האמבטיה רבה עד כדי כך שהשיקול העיקרי של אנשים רבים הניצבים בפני פרויקט שיפוץ הבית הוא שיקול הקשור בכך שהחלפת האמבטיה תוביל להשבתתה המוחלטת למשך ימים ארוכים. אלא שלא זאת בלבד, החלפת האמבטיה היא גם יקרה למדי.

    אם כן, אפשר להבין מדוע רבים בוחרים כיום באפשרות של שיפוץ אמבטיה ומוותרים על החלפתה. כאשר אתם משפצים אמבטיה במקום לקנות חדשה אתם למעשה משפצים אך ורק את הפרטים הדרושים ליטוש ותיקון מבלי לפרק את האמבטיה הקיימת ומבלי לשנות בה דבר.

    טכניקה זו, של שיפוץ אמבטיה, היא טכניקה חסכונית ויעילה מאוד, אשר מאפשרת לכם ליהנות מאמבטיה חדשה ויפה על אף שלא רכשתם אמבטיה ולא הוצאתם את האמבטיה הישנה מעולם. זהו בהחלט פתרון נפלא, מהיר ונוח.

    מרעננים את מראה האמבטיה

    הבחירה באפשרות של שיפוץ אמבטיה היא בחירה אידאלית לכל בית, בעיקר משום שהיא חוסכת זמן עבודה יקר והמון לכלוך. אם תבחרו לשפץ את החדר כולו מהיסוד ולהחליף את האמבטיה הקיימת תצטרכו להשקיע שעות נוספות בפינוי האבק והלכלוך שיצטברו בעת העבודה, בעוד שיפוץ אמבטיה אינו מותיר אחריו שאריות לא נעימות. הלכלוך הרב נמנע בעיקר משום שפרויקט שיפוץ אמבטיה מורכב מציפוי האמבטיה הקיימת בשכבת קומפרסור חמה.

    התזת חומר ייחודי זה מתבצעת בתהליך עמוק שמוביל לשורה של יתרונות משמעותיים מאוד, ובעיקר לעמידות האמבטיה ולגימור ברמה גבוהה מאוד. ציפוי האמבטיה בשיטת עבודה זו הוא תהליך שכולל שלבים נוספים, בהם שיוף והמסת האמבטיה, ואלו מאפשרים את התוצאה הסופית והמרהיבה.

    לחלופין תוכלו לבצע שיפוץ אמבטיה גם באמצעות הלבשת אמבטיה בטכניקה חדישה ומיוחדת שמובילה לתחושה שהאמבטיה כולה הוחלפה. המראה הישן והחלוד נעלם בן רגע ואת מקומו תופס מראה חדש, רענן, עמיד מאוד וחזק, בדיוק המראה שאליו אתם שואפים.

    תהליך ההתקנה

    כדי שתוכלו לוודא שאתם צועדים לקראת תהליך שיפוץ אמבטיה שהוא מקצועי ואיכותי אתם זקוקים לשירותיה של חברת שיפוצים מנוסה, אשר שיפוץ אמבטיות הוא עיקר המומחיות שלה. חברות שונות יציעו לכם מגוון פתרונות לשיקום חדר האמבטיה שלכם, אך רובן יתמקדו בהחלפת האמבטיה, החלפת השיש או התקנת מקלחונים.

    זכרו שאין סיבה של ממש להחליף את האמבטיה הקיימת בתהליך יקר ומייגע, בוודאי כאשר הטכנולוגיה המתקדמת מציעה לכם חלופה נוחה ופשוטה הרבה יותר. שיפוץ אמבטיה באמצעות ציפוי אמבטיה או הלבשתה מחדש הוא שיפוץ בשיטה אפקטיבית מאוד, נוחה ביותר ומרשימה בתוצאתה הסופית.

    אין סיבה שתשקיעו תקציב מנופח או זמן יקר בפירוק האמבטיה ובהחלפתה, כאשר תוכלו להגיע לתוצאה מרשימה לא פחות בתקציב נוח הרבה יותר, בזמן קצר וללא כל צורך בניקיון יסודי ומעמיק לאחר מכן.

    מאמרים נוספים
    טיפים לשיפוץ הבית

    כמובן שבכל שלב בחיים סדר גודלם של השיפוצים משתנה.

    דילוג לתוכן