די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    משכנתא לשיפוץ הבית – זה מה שתוכלו לעשות איתה

    משכנתא לשיפוץ הבית – זה מה שתוכלו לעשות איתה

    כולנו יודעים שמשכנתא היא ההלוואה המשתלמת ביותר לרכישה של דירה, אבל רבים מאיתנו לא יודעים שאפשר לנצל אותה גם לשיפוץ הדירה. החל מהוספת חדר ועד להחלפת התשתיות, הנה כמה אפשרויות שישדרגו לכם את איכות החיים בלי לשבור את הכיס.

    איך עושים את זה? על ידי מיחזור משכנתא

    הדרך הטובה ביותר לקחת הלוואה לשיפוץ הדירה היא פשוט על ידי מיחזור משכנתא קיימת. על ידי תשלום מוקדם יותר של המשכנתא או התאמתה למדדים המשתנים, ניתן לחסוך אלפי שקלים בריביות השונות ולנצל את הכסף לטובת שיפוץ הדירה. מיחזור משכנתא יספק לכם את התקציב המלא לשורה של עבודות שיפוצים, בלי שתיאלצו להיכנס להוצאות מיותרות.

    יצירה של יחידת הורים מטופחת

    קבלנים רבים אינם טורחים לשפץ את יחידת ההורים ולהוסיף לה את המעטפת הדקורטיבית אשר מגיעה לכם. על ידי הוספה של קרניזים דקורטיביים לקירות החדר והנמכה של גופי התאורה, ניתן ליצור את האווירה המרגיעה והרומנטית שמגיעה לכם. שליטה בתאורת הלד, ישירות מהמיטה, תספק לכם את הפינוק המושלם.

    הוספה של חדר מגבס

    בעקבות הגדילה של המשפחה אנו מוצאים את עצמנו מחפשים אחר חלל מגורים שיתאים לבן או הבת המתבגרים. על ידי שימוש בקירות גבס איכותיים, אפשר להוסיף חדר שינה באופן קל ופשוט. קירות הגבס נבנים באופן מהיר במיוחד ואינם מצריכים התעסקות עם שיפוצים מורכבים, כך שהם פשוט אופטימליים למשימה.

    חיפוי ועיצוב של מרתף הבית

    בבתים פרטיים אנו רואים כיצד הלחות הים תיכונית משפיעה באופן ישיר על המראה של המרתף ובלא מעט מקרים אף עדים להתפתחותו של עובש בקירות. על ידי בחירה בחיפוי קרמיקה או הוספה של קיר גבס, ניתן להתגבר על הבעיה ולהחזיר למרתף את המראה הראשוני שלו. שימוש בצבעים אקריליים בכל עבודה, יצמצמו את הישנות התופעה.

    עיצוב מחדש של סלון הדירה

    סלון הדירה הוא ללא ספק המרכז של כל הבית, ולכן הוא גם הראשון להישחק. החלפה של הספות הישנות ושדרוג של מראה הקירות, יאפשר לכם ליצור מתחם מזמין ומפנק – ממש כמו בהתחלה. ניתן לתחום מחדש את האזור וליצור פרופיל ייחודי לפלאזמה הביתית, כך שתוכלו ליהנות ממראה חם ומקווים נקיים.

    בנייה של קמין דקורטיבי

    כאשר עונת החורף נמצאת כבר מעבר לפינה, קמין דקורטיבי הוא ללא ספק הבחירה הבטוחה. בעזר ניצול ההפרש הכספי אשר נוצר ממיחזור המשכנתא, ניתן לבנות קמין מעוצב שיחמם אתכם לכל החורף ויקנה לכל חלל תחושה עוצרת נשימה. מומלץ לבחור בגימור יוקרתי מגבס ולבחור בחומרים מבודדים למשימה – בכדי ליהנות מתמורה מלאה לכסף שלכם.

    לסיכום

    קבלת משכנתא לשיפוץ הדירה מאפשרת לכם ליהנות ממגוון של פתרונות שמתאימים לחזון העיצובי שלכם. בנייה דקורטיבית בגבס, היא הדרך הטובה ביותר להגשים אותם.

    מאמרים נוספים
    עיצובים בגבס – כל מה שצריך לדעת

    אם תמיד רציתם לקבל קצת יותר מידע על כל הקשור בעיצוב בגבס ורציתם לדעת מהם האפשרויות שעומדות לפניכם, באיזה עיצובים מדובר, מהם המחירים ובעיקר מהם היתרונות והחסרונות, המשיכו בקריאה.

    מחיר קיר גבס

    ניתן למצוא בבתים רבים ובחללים שונים קירות גבס, שהפכו לאחרונה לפתרון בנייה ועיצוב פופולרי במיוחד.

    דילוג לתוכן