די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    מעצבים את קירות הגבס בבית ובמשרד

    מעצבים את קירות הגבס בבית ובמשרד

    במרבית הבתים הפרטיים וגם במשרדים, יש לפחות קיר גבס אחד. הפתרון הנפלא שמציעים קירות הגבס לא בא לידי ביטוי רק בקירות שלמים, אלא לעתים גם בדלפקים, תכנון של פתרונות אחסון ועוד. כידוע, קירות הגבס ושאר הפתרונות שמציע הגבס, מגיעים בצבע הגולמי – הלבן. הנראות הנוצרת היא נראות שהיא הכל חוץ מעיצובית, כך שנדרשת השקעה על מנת להפוך את הקירות מהגבס לכאלו המאירים על החלל.

    חשיבות העיצוב בבית שלכם

    ראשית, עולה השאלה והיא מדוע בכלל חשוב לעצב את קירות הגבס. אז נכון שאם חושבים על כך, מטרתו של הקיר היא לתחום, ועל מנת ליצור את התחימה הזו אין כל חשיבות לצבעו של הקיר. יחד עם זאת, הנוכחות של הקירות בבית כה גדולה, עד שמבלי ששמים לב הקירות מחזיקים בכוח נוסף: היכולת להשפיע על נראות הבית שלכם. בבית שלכם תרצו להרגיש הכי בבית שבעולם, ליהנות ממנו כמה שיותר ולהפוך אותו לחלל מעוצב, נעים ומזמין. על כן, לא משאירים את הקירות כפי שהם, לרבות קירות הגבס, אלא מעצבים אותם.

    חשיבות העיצוב במשרד

    דומה הדבר עם המשרד שלכם: קירות הגבס ישרתו אתכם פונקציונלית על הצד הטוב ביותר, אך במצבם הנוכחי, בצבעם הלבן, לא בטוח שהם תורמים לכם עיצובית, ויש האומרים כי הם אפילו יוצרים פגע חזותי. במשרד שלכם, בעת שיש תנועה רבה של לקוחות חשובים, אנשי מפתח מעולמות העיסוק שלכם וקולגות שתרצו להרשים, חשוב לייצר סביבה נעימה ומעוצבת לכל הבאים. את הרושם הראשוני על האורחים שלכם, תוכלו לעשות פעם אחת. על כן? מעצבים את קירות הגבס ויוצרים אווירה חמימה.

     

    איך מעצבים את קירות הגבס?

    אם צריך לסמן את אחד הטרנדים העיצובים השלטים כיום הוא ללא ספק חיפוי היקרות. בעזרת שיטת החיפויים, ניתן לשדרג ולשנות כל חלל מן הקצה אל הקצה – החל מקירות בסלון, קירות בחדר הישיבות שלכם או בכל חלל אחר אותו תרצו להאיר ולהפוך לכזה המשליט טון עיצובי מרשים. מה הופך את החיפוי לכל כך פופולרי?

    ברגע שאתם רוצים לעורר את החלל לחיים באמצעות צבע לדוגמא, אתם תחומים למניפת הצבעים הקיימת ותלויים רק בה. מנגד, עם חיפוי קיר גבס, יש לכם מבחר רב לבחור ממנו הכולל את חומרי הגלם המשתנים בהתאם לרצונכם, צבעים שונים ומגוונים וסגנונות המתאימים את עצמם אליכם, ולא ליהפך. קירות הגבס שלכם יכולים להפוך לפנינה של ממש, תוך שאתם פוטרים אותם מתפקידם ככאלו המשמשים בתפקיד תכליתי בלבד. ניתן באמצעות שיטת החיפויים להוציא מהם הרבה יותר!

    הודות לחיפויים, ניתן להפוך את קירות הגבס שלכם לקירות עם נוכחות המשתנה בהתאם לרצונכם. ניתן לייצר אווירה דינאמית, צעירה ותוססת, וניתן גם לשדר נראות פורמלית, יוקרתית ואלגנטית יותר. קירות הגבס שלכם יכולים לזרוח, ואין סיבה שלא תעשו זאת.

    מאמרים נוספים
    טיפים לבחירת קבלן שיפוצים מקצועי

    שיפוץ הדירה הוא ללא ספק פרויקט גדול וחשוב מאוד אשר ישפיע על התחושה הכללית ועל האווירה בבית, גם עבורכם וגם עבור האורחים שמגיעים לבקר.

    דילוג לתוכן