די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    מגבסים את חדר המגורים

    מגבסים את חדר המגורים

    אם אתם בעיצומן של תכניות לשיפוץ חדר המגורים ועיצובו מחדש, ומחפשים פתרונות יפים וגם זולים, מבלי שתיאלצו להתחיל ולשבור קירות מכל עבר, מומלץ שתקראו את המאמר הבא. עיצוב חדר המגורים בגבס יכול להפוך אותו למשהו אחר לגמרי, בעלות נמוכה, במהירות ועם פתרונות פשוט חלומיים. אם כן, מגבסים את חדר המגורים!

    חומר גלם מפתיע

    עיצוב הבית באמצעות גבס אינו טרנד תקופתי חולף, והשימוש הוא פופולרי היום, כפי שהיה גם בעבר. כיוון, התעוזה היא רבה יותר והרעיונות מגוונים יותר, וגם הטכניקות הן חדישות יותר, מה שהופך אותו למבוקש מאד בקרב בתים רבים, ואף במשרדים ובסוגי מבנים אחרים.

    עיצוב חדר המגורים הגבס, פותח אפשרויות בלתי נדלות, עבור כל אלו המעוניינים לשדרג את סלון ביתם ולהעלות אותם בעוד רף, במיוחד שאין צורך לשבור קירות, והעבודה היא נקייה, ואף זולה יותר. נתון חשוב נוסף הוא היכולת לבנות ולהוסיף אלמנטים לחדר, מבלי לגזול מקום מיותר, ולהשאיר את הסלון מרווח ופתוח.

    טיפים לעיצוב חדר המגורים

    להלן כמה רעיונות מנצחים עבור חדר המגורים בביתכם:
    1.מסגרת לפלזמה – את הפלזמה היפה והדקה של היום, ניתן לצפות במסגרת גבס, ולצפות את הכיר כולו בפלטת גבס, כך שהתוצאה המתקבלת היא קיר חלק וישר, שבמרכזו מסך יפה ושטוח. להשלמת התמונה ניתן להוסיף נישת גבס קטנה שתשמש כמקום אחסון לשלט.

    2. מזנון יחד עם המסגרת לפלזמה – ניתן לבנות מזנון שלם מגבס, ובאפקטים מיוחדים הגורמים לו להיראות כאילו הוא "צף" באוויר ולא מונח על הקרקע. טכניקה זו מתקבלת על ידי בניית פלטות גבס, המחוזקות בקונסטרוקציות ממתכת, והצמדה שלהם אל הקיר, מבלי שיגעו ברצפה. באופן זה נוצר אפקט של מזנון מרחף באוויר והוא ייחודי ושונה. את המזנון מתאימים למסגרת הפלזמה, ולצידו ניתן להתקין ספרייה, עם אותו האפקט או בלעדיו.

    3. יצירת וטרינה מגבס, בשילוב עם מדפי זכוכית או עץ בגודל הרצוי והמתאים לקיר הסלון, היא פתרון מרהיב ביופיו, וכן פרקטי מאד מבחינת ניצול חלל החדר.
    4. תקרה מונמכת- זהו אחד האלמנטים העיצובים המרהיבים ביותר. הנמכת תקרה נועדה ליצירת מראה מעניין ולא סימטרי בתקרת הסלון, וכן משמשת לתאורה נסתרת המורכבת מאחוריה, להסתרת מערכת מיזוג אוויר וחיווטים שונים.

    חומר ביד היוצר

    אחד היתרונות הבולטים בתחום עיצוב הבית באמצעות עבודות גבס הוא ניצול מלא של שטח החדר במידה ויש בעיית של מקום ומרווח. בנוסף, היכולת לבנות רהיט שיתאים בדיוק לקיר אלי הוא מוצמד, גם אם מדובר בפינה עגולה או בגובה מסוים היא דבר, המתאפשר רק באמצעות גבס, שהינו חומר גלם רך, שניתן "לשחק" עימו כפי שרוצים. פעמים רבות אנו מחפשים מזנון מיוחד או מדפים מעניינים, ומוצאים פריטים יפים אולם שאינם משתלבים בהרמוניה עם יתר פריטי הריהוט בסלון. עבודות אלו מתמזגות היטב עם יתר פרטי הריהוט בחדר המגורים, וכאמור, ניתן לייצר אותן בהתחשבות מלאה במגבלות הקיימות בחדר.

    מאמרים נוספים
    בחירת פינות אוכל לאחר שיפוצים בדירה

    משפצים את הבית? שוקלים להיכנס לתקופת שיפוצים לדירת ההשקעה שלכם? הגעתם למאמר הנכון. בשורות הבאות נדבר מעט על תקופת השיפוצים.

    דילוג לתוכן