די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    לשפץ בלי להתאמץ

    לשפץ בלי להתאמץ

    החלטתם לשפץ את הדירה שלכם? ברכות. החלטה חשובה מאין כמותה שסביר להניח שתהפוך לכם את החיים לכמה שבועות טובים, אבל שבסופה תקבלו בית יפהפה, שכיף להיכנס אליו ולחיות בו.

    אנו בדי דקו נמצאים כדי להגשים לכם את החלום ולגרום לבית שלכם להיראות בדיוק כפי שדמיינתם. כל רעיון שיש לכם, כל גחמה שעולה בדעתכם, כל עיצוב, משוגע ככל שיהיה – אנחנו כאן כדי לממש. וכל זה, מבלי שתצטרכו להתפשר על כלום. אנו מבטיחים שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, עבודה בסטנדרטים גבוהים ורמת גימור לא פחות ממושלמת.

    למה דווקא די דקו?

    שירות ליווי צמוד ואישי בלי להתרוצץ ולחפש – המטרה שלנו היא לחסוך לכם כאב ראש והתרוצצויות, כך שאם תרצו, נוכל לספק לכם ליווי צמוד מההתחלה ועד רגע מסירת המפתח לבית. אצלנו לא תצטרכו למצוא בעצמכם בעלי מקצוע או לבקש הצעות מחיר. אנחנו עובדים עם כולם וכחלק מהשירות שלנו דואגים שיגיעו אליכם בעלי מקצוע אמינים ומצוינים. אנחנו עובדים אך ורק עם הטובים ביותר ומכירים את כולם באופן אישי ולאורך זמן.

    אנחנו נספק לכם את כל בעלי המקצוע שתזדקקו להם ונדאג לכל הבירוקרטיה – בתהליך השיפוץ נכנסים ויוצאים מהבית שלכם בעלי מקצוע רבים – צבעי, רצף, חשמלאי, מרכיב דלתות, קבלן גבס, אינסטלטור – וזו רשימה חלקית בלבד. כל אחד מהם תלוי בשני. רצף לא יוכל להתחיל לרצף לפני שהאינסטלטור יניח את כל תשתית הביוב והניקוז למשל. או שצבעי לא יוכל לסיים את כל הצביעה והתיקונים לפי שמרכיב הדלתות ואיש החלונות יתקינו את כל המשקופים. וכל הזמן הזה, אתם אלה שצריכים להיות עם האצבע על הדופק ולדעת מתי בדיוק להזמין ולתאם עם כל איש מקצוע בנפרד כדי שהעבודה תתבצע בצורה יעילה.

    לכן בעבודה מול אדם אחד בעת השיפוץ יש יתרונות רבים. החוויה במקרה כזה היא טובה ושונה לגמרי, כיוון שאתם יכולים פשוט לשחרר ולתת לנו בדי דקו לדאוג להכל. לא תצטרכו להתמודד עם הצעות מחיר, לתאם זמנים מול אנשי מקצוע שונים, ולפקח על כך שהעבודה תתבצע. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. על מנת לספק לכם את המענה הרחב ביותר ולדאוג לכל הפרטים, קטנים כגדולים. אנחנו נוודא שבעלי המקצוע יגיעו בדיוק בזמן שהם צריכים, נשגיח שהעבודה נעשית במדויק ובאופן בטיחותי, ורק לאחר שהיא עוברת בקרת איכות לשביעות רצוננו המלאה וכמובן באישורכם, נעביר לבעל המקצוע את התשלום.

    ויש לנו גם שירותים ייחודיים נוספים

    הניסיון הרב של די דקו, מאפשר לחברה להציע לכם גם שירותי עבודות גבס נוספים, שיהפכו את השיפוץ לא רק לחוויה, אלא אפילו לתענוג.

    איתנו אין צורך באדריכל או במעצבת פנים – עוד לפני השיפוץ עצמו, כשאתם עדיין בשלב התכנונים והרעיונות, תוכלו לקבוע איתנו פגישה שבה נגיע עד אליכם, נכיר את הבית ואת הצרכים שלכם ונשמע מכם מה חשבתם לעשות בשיפוץ. נוכל לייעץ, לתת טיפים ולבנות לכם תכנית שיפוץ יצירתית, מיוחדת ואישית שתשלב גם עבודת עיצוב וגם פרקטיקה, מבלי שתצטרכו להוסיף עוד כסף לאדריכל או למעצבת פנים על רעיונות והדמיות (אגב, אם תרצו הדמיות, גם את זה נוכל לספק).

    השמים הם הגבול. אתם רוצים? אין בעיה, אנחנו נבצע – שוב, הניסיון הרב שלנו בבנייה, שיפוץ ועיצוב, מאפשר לנו להגיד לכם כן על כל דבר. מתחשק לכם דרגש מתחת לחלון הגדול בסלון? תקבלו אותו לא רק כפינת ישיבה, אלא עם אפשרויות אחסון דקורטיביות. בא לכם לעוף עם איזה עיצוב תקרה מעניין או ספרייה עם המון נישות? בשמחה. אנחנו אוהבים שמאתגרים אותנו ויכולים לומר לכם בוודאות שכל דבר הוא בר ביצוע, ולמזלכם אנחנו החברה שיודעת כיצד לעשות זאת.

    חיסכון בזמן ועלויות בבחירת מוצרים להלבשת הבית – בחירת צבע, ריצוף, כלים סניטריים, תאורה ומוצרים להלבשת הבית יכולים להיות כיף גדול, אך מצד שני, אם אתם אנשים עסוקים שהזמן לא בידם, זה גם יכול להלחיץ ולהתיש. אנחנו בדי דקו מצאנו פתרון גם לזה – תוכלו לרכוש מאיתנו בנק שעות שבמסגרתו נלך איתכם לבתי העסק ונבחר יחד כל מה שצריך. היתרון בזה הוא כמובן החיסכון בזמן. מכיוון שההיצע הוא עצום, אפשר ללכת בו לאיבוד. ההיכרות שלנו איתכם מאפשרת לנו לכוון אתכם בדיוק למוצר הנדרש, מבלי להתברבר.

    יתרון נוסף הוא כמובן חיסכון בעלויות. כבעלי מקצוע שעובדים המון עם בתי העסק, כוח הקנייה שלנו גדול ואנו נהנים מהנחות, שאותן נשמח להעביר אליכם וכך להוזיל גם לכם את המחיר. כמו כן, נדאג כמובן לרכישה של כמויות מדויקות (של צבע, אריחים ומרצפות) ונתאם עבורכם גם אספקה והובלה.

    בחירת מוצרים מהכורסא – אין לכם זמן לגשת לבתי העסק ולבחור את המוצרים לבית? לא נורא, שוב אנחנו כאן כדי לעזור. שירות נוסף שלנו הוא לשלוח את אנשי המקצוע אליכם הביתה. הם יביאו עימם מבחר דוגמאות עדכני של צבעים, אריחים, פרקטים, תאורה, דלתות ועוד, ממנו תבחרו ותעשו הזמנה מסודרת. כמובן שגם במקרה זה אנו נדאג לכמויות המדויקות, לאספקה ולהובלה, כך שכל היתרונות שהוזכרו, יחולו גם כאן.

    אז למה אתם מחכים? צרו עימנו קשר ונספק לכם את חוויית השיפוץ הכיפית ביותר שאפשר לקבל, עם בעלי המקצוע האיכותיים ביותר והשירות הטוב ביותר שיש.

    מאמרים נוספים
    עבודות גבס עיצוב המשרד

    לוחות הגבס הלבנים והעירומים מתקשים להעיד על התוצאות הסופיות של ייעודם. בנייה בגבס משתמשת בחומר גלם זול וזמין והופכת אותו ליצירה ואמנותית מפוארת, ללא צורך בשיפוץ מסיבי ומעלה אבק.

    עיצוב מטבחים כפריים המשלבים מדפי גבס מעוצבים

    באמצעות ההתפתחות הטכנולוגית, החדשנות והיכולות הרבות ניתן היום להגשים אפשרויות רבות במטבח שלכם במחירים זולים וסבירים למדי.

    דילוג לתוכן