די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    כל המידע אודות ניהול ופיקוח בניה בפרוייקט תמ"א

    כל המידע אודות ניהול ופיקוח בניה בפרוייקט תמ"א

    שוק הנדל"ן בישראל נמצא בטלטלה בשנים האחרונות. מצד אחד, מחירי הדירות רק עולים ואנשים מתקשים יותר ויותר לקנות דירות, ומצד שני, הדירות והבניינים ממשיכים להיבנות בקצב מסחרר כשתחומים כמו תמ"א 38 ופינוי בינוי תופסים תאוצה. הנושא של חידוש מבנים הוא חשוב מאוד עבור המדינה ועבור הדיירים בבניינים הישנים, שכן יש צורך מהותי לחזק מבנים ישנים ולהתאים אותם למילניום הנוכחי, ומעבר לכך, יש גם את עניין הנראות. כל עיר רוצה להיראות טוב יותר ולהתחדש, ולכן הרשויות עושות מאמץ ומדרבנות קבלנים לבצע פרויקטים שכאלה.

    קצת על תמ"א

    המשמעות של תמ"א 38 היא שיפוץ של בניינים ישנים מהיסוד וחידוש של המבנה וגם של כל הפן הקוסמטי. השיפוץ יאפשר הגנה גדולה יותר מפני מזג האוויר, ישפר את הנראות וגם יעלה את ערך הדירה. קבלנים רבים עוסקים בתמ"א 38 בשנים האחרונות, שכן מדובר בתחום רווחי מאוד. הקבלנים מקבלים אישור לבנות עוד מספר דירות בבניין ולמכור אותן ברווח. כלומר, יש פה רווח משולש – הערים מקבלות ריענון בנראות ומבנים בטוחים יותר, הדיירים מקבלים דירות חדשות ושוות יותר, והקבלנים מקבלים כסף גדול ממכירות של הדירות הנוספות.

    בחירת הקבלן

    השאלה הגדולה היא לגבי בחירה של הקבלן. חשוב לבחור קבלן שיפוצים בראשון לציון טוב ומוכח, עם רזומה מרשים בתחום התמ"א. יש לא מעט מקרים לצערנו של קבלנים שעשו עבודות לא טובות, או הפסיקו עבודות באמצע, ולכן חשוב לבצע בדיקה טובה, להיפגש עם הרבה קבלנים ולעבוד בצמוד לעורך דין שינפק חוזה שמעגן את הזכויות של הדיירים בתוכו. יש הרבה בירוקרטיה בנושא, כולל הסכמה של רוב הדיירים והשגת האישורים המתאימים ובנוסף, יש מקרים בהם אנשים מחליטים להישאר בתוך בניין ובית במהלך שיפוץ, מה שמקשה מאוד את החיים לתקופה ארוכה. עם זאת, התוצאה הסופית, אם היא איכותית מספיק, שווה את המאמץ.

    פתרון פרקטי לכל מקום בבית

    קבלן טוב מבצע ניהול וגם פיקוח בנייה ברמה הגבוהה ביותר, הוא מתחשב בדיירים וברצונות שלהם ומנסה לסיים את הפרויקט במהרה. ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה הוא חשוב במיוחד בפרויקטים של תמ"א, לאור העובדה שיש דיירים בבניין, וצריך לשים את הבטיחות בראש סדר העדיפויות כדי למנוע פגיעה. חלק גדול מפרויקטים של תמ"א קשור לעבודות גבס, שאמורות לתת מענה יפה, זול ונכון להרבה מאוד נישות וקירות. עבודות גבס של חברת D DECO הן מהאיכותיות שיותר שיש בשוק. החברה מבצעת עבודות עם חומרים איכותיים, תוך כדי מחשבה ותכנון מוקדם. עיצובי גבס יכולים להתאים לכל מקום בבית – הסלון, חדר השינה, חדר הילדים והמטבח.

    כאשר לוקחים את כל המשתנים תחת שיקולים, תמ"א 38 זה דבר מבורך. התשתיות של בניינים רבים בארץ דורשות חיזוק, והבטיחות היא מעל לכל. יש חסרונות רבים, שכן לא נעים לשפץ ו/או לעזוב את הבית, אך הטרנד כבר כאן, הוא הולך ומתחזק והמטרה הסופית, של קבלת בית חדש ומשופץ ללא עלות, היא מטרה חשובה ורווחית מאוד.

    מאמרים נוספים
    עיצובים בגבס לחדרי שינה

    עולם עיצובי הגבס מופיע במלוא תפארתו בחדרי שינה. בין אם מדובר על חדר השינה של ההורים

    הובלה ואכסון דירה בעקבות שיפוץ

    אנחנו אוהבים את הבית שלנו אבל לפעמים אנחנו מרגישים שהוא כבר לא מספק לנו את האווירה שאנחנו רוצים להרגיש.

    דילוג לתוכן