די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    יתרונות העיצוב בגבס

    יתרונות העיצוב בגבס

    לעיצוב בגבס יתרונות רבים בעיצוב הבית

    כיום ניתן לשפץ ולרענן את מראה הבית באמצעות עיצוב בגבס אשר יתרונותיו הרבים הופכים אותו למבוקש יותר ויותר בקרב לקוחות פרטיים לצרכי עיצוב הבית, שכן כל מבנה או חלל יכול לעבור עיצוב מחדש ושדרוג יוצא דופן בקלות ובמהירות ובעלות אשר מתגמדת לעומת עלויות השיפוץ.

    כיצד עובד עיצוב בגבס?

    לוחות הגבס עשויים משכבה דחוסה של נייר, עליה טיח העשוי גבס. הלוחות עצמם חזקים במיוחד ומסוגלים לשאת על גבם משקל רב (גם מסכי פלזמה גדולים וכבדים) כאשר עוביים הינו 12 מ"מ ומטה, בהתאם לרמת הגימור והעיצוב אשר מעוניינים להפיק מהם. ישנם משטחי גבס מסוגים שונים הנבדלים האחד מהשני, חוץ מאלמנט העובי, ביכולתם לעמוד אל מול רטיבות (ומשמשים לעיצוב חדרי אמבט), חסינות כנגד אש (בעיצוב קמינים ותנורי חימום אחרים) ומשטחים רגילים אשר משמשים לעיצוב סטנדרטי.

    עיצוב הבית באמצעות גבס נשען על תכונות האופי יוצאות הדופן של הגבס – חוזק ועמידות לאורך זמן, גמישות עיצובית, ניתן לצביעה בקלות ואינרטי לסביבה (אינו רעיל). עיצוב בגבס מאפשר את הפיכתו של כל חדר בבית ללא יוצא מן הכלל למעוצב ביתר קלות מבלי שיעלה הצורך בשינוי קירות הבית וללא צורך במהנדס. לוחות הגבס מחפים קירות קיימים ומביאים למראה הרצוי מבלי לעלות אבק ומבלי שתאלצו לעזוב את ביתכם למשך זמן העבודה הקצר יחסית.

    עיצוב בגבס מדגיש עבורכם את יתרון ההפיכות – מעוניינים להחליף את הצבע? מעוניינים לשנות לחלוטין את מראה הבית? מורידים את חיפויי הגבס ויוצרים עיצוב חדש ורענן בקלות ובמהירות.

    השימוש בגבס לצרכי עיצוב הבית טומן בחובו גם את יתרון חיסכון המקום והגדלת הנפח הפנוי בכל חדר. ניתן לבנות בגבס כל אלמנט כך שיהיה מעוצב ושימושי כאחד כגון נישות, הנמכות תקרה, מזנונים, ספריות, מדפים (לסלון ולמטבח), קישוטים, ארונות גבס, כוורות כבס לחדר הילדים, ארונות אמבטיה, פרופילים דקורטיביים, פנלים, עיצוב קמינים ותנורי חימום ועוד. אחד היתרונות הבולטים ביותר של עיצוב בגבס הוא המרווח אשר נוצר בין חיפויי הגבס לקיר, מרווח אשר יכול לשמש אתכם להתקנת ספוטים ויצירת נקודות תאורה חדשות (חולמים על נברשת תאורה מעל לשולחן האוכל במטבח?)

    חברת Ddeco – עיצוב וביצוע עבודות גבס, תעזור לכם להפוך את ביתכם למקום שכיף לחיות ולארח בו, בית החלומות שלכם.

    מאמרים נוספים
    משכנתא לשיפוץ הבית – זה מה שתוכלו לעשות איתה

    כולנו יודעים שמשכנתא היא ההלוואה המשתלמת ביותר לרכישה של דירה, אבל רבים מאיתנו לא יודעים שאפשר לנצל אותה גם לשיפוץ הדירה. החל מהוספת חדר ועד להחלפת התשתיות, הנה כמה אפשרויות שישדרגו לכם את איכות החיים בלי לשבור את הכיס.

    דילוג לתוכן