די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    טיפים לשיפוץ הבית

    טיפים לשיפוץ הבית

    עוברים בית? רכשתם דירה חדשה? מרבית הסיכויים שבשלב כזה או אחר תצטרכו לעשות שיפוצים

    כמובן שבכל שלב בחיים סדר גודלם של השיפוצים משתנה (אם אתם צעירים שמשכירים דירה זמנית או שאתם בעלי משפחה ורוכשים דירה לכל החיים), אך בכל אחד מהמקרים תהליך השיפוצים יכול להיות נחמד, כיפי ואפילו זול יחסית, או שהוא יכול להפוך לסיוט יקר ומתמשך שקשה לראות את סופו.

    כולנו מכירים את בעיות בעלי המקצוע בארץ: קובעים עם בעל מקצוע בדיוק מה שרוצים ובמהלך העבודה הוא פתאום לא מגיע, לא מסיים, לא עושה את העבודה כמו שצריך וכך מתחילה מסכת שלמה של רדיפות ומריבות אשר לעיתים מסתיימת בכך שמשלמים הרבה יותר כסף ממה שסוכם ובנוסף לכך העבודה לא מתבצעת כמו שצריך או שלא מתבצעת בזמן. דבר זה קורה בכל תחומי השיפוצים, בין אם זה שיפוצי יסודות הבית – קירות, צנרות, חשמל, ריצוף ובין אם זה תיקונים של דברים כדוגמת מזגנים, ריהוט, ריהוט ילדים, מטבח, וכן הלאה. מספר דברים יכולים לעשות את השיפוצים זולים ובטוחים יותר.

    שיפוצים בבית לבד

    דבר אחד הוא לשפץ לבד. שיפוצים רבים בבית אפשר לעשות בעצמכם בעזרת כלים וציוד פשוטים ובכך לחסוך כסף רב וגם לרכוש מיומנויות חדשות. היום, בעידן האינטרנט וכמויות המידע האדירות אשר נמצאות בו, ניתן למצוא מדריכים וירטואליים כמעט בכל נושא מהנחת פרקט בבית באופן עצמאי ועד לתליית מדפים וצביעת קירות. רבים המקרים בהם שיפוץ מסוים נראה מסובך ודורש "איש מקצוע" כאשר למעשה עבודה זו הינה פשוטה ואפשרית לביצוע על ידי כל אחד.

    באם יש צורך לפנות לאיש מקצוע או קבלן שיפוצים כדאי מאוד לערוך סקר שוק נרחב ולבקש ממכרים רבים המלצות אם הם מכירים איש מקצוע אמין (זה נשמע פשוט, אך לצערנו קשה למצוא כאלה לפעמים). כמו כן כדאי לדעת טוב מאוד מה באמת אתם צריכים ורוצים כדי שלא תמצאו את עצמכם משלמים על עבודות שיפוץ רבות נוספות. תבדקו טוב טוב כל דבר אשר בעל המקצוע מציע לכם כי רבים המקרים בהם אנשי מקצוע מנצלים את חוסר הידע של הלקוח על מנת למכור לו במחיר מופקע דברים אשר איננו צריך. עוד מומלץ לא לשלם את מלוא הסכום בטרם נגמרות העבודות, בד"כ נהוג לשלם מקדמה ורק בסיום העבודה את מלוא הסכום או לסירוגין לשלם בתשלומים עם התקדמות העבודה.

    כך לא תמצאו עצמכם תקועים עם קיר עקום, נזילה מהגג ומזגן שלא עובד, בעוד שהקבלן אתו עבדתם כבר ממזמן לא באזור ולא מתכוון להגיע ואתם מוצאים את עצמכם רודפים אחריו עד ייאוש.

    לסיכום

    עיצוב בתים פרטיים ע"י אדריכל פנים צריך להיות דבר מהנה ומקצועי אפילו אם הוא עולה לא מעט כסף. מה שאפשר כדאי לעשות בעצמכם ומה שלא, שווה לפעמים להשקיע קצת יותר כסף בעיצוב פנים בקבלן ובחומרים איכותיים. חשוב לזכור שלפעמים החיסכון הגדול של היום יעלה לכם ביוקר מחר.

    מאמרים נוספים
    קבלן גבס

    אנו מזמינים אתכם לצפות בקטלוג המוצרים שלנו, תיק עבודות מקצועי עם גימורים יפהפים אשר מעידים על איכותנו כחברה המספקת שירותי קבלן גבס, חברה המתמחה באמנות הגבס ובמתן שירותים יעילים, ברמה גבוהה ביותר, ובמחירים הוגנים.

    דילוג לתוכן