די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    חידוש וצביעת רצפות

    חידוש וצביעת רצפות

    כאשר אנו מדברים על צביעה, עבור רובנו טבעי להתכוון לקירות פנימיים או חיצוניים של הבית, המשרד, החנות וכל מבנה אחר. רבים אפילו לא יודעים כי עבודות אלו מתייחסות גם לצביעת רצפה, עובדה המאפשרת חידוש פני הרצפה, מבלי להצטרך להחליף ריצוף, לשנות אותו וליהכנס להוצאות רבות. הכל על צביעת רצפה.

    צובעים במחירי רצפה

    רצפת הבית היא נושא רגיש. אנו דורכים עליה מדי יום, גוררים עליה דברים, שופכים עליה מאכלים, הילדים משחקים עליה בכדור, היא נשטפת פעמים רבות בחומרי הניקוי הלא נכונים ועוד. כל אלו, גורמים לרצפה להסדק, לאבד מהברק שלה, במרצפות נוצרים סדקים, כתם עיקש לא יורד, והיא מאבדת כל כך מחינה, עד כי גם אם חלל החדר מעוצב להפליא, הוא לא ייראה מושלם בשל הרצפה בעלת המראה הדהוי והמיושן.

    גם הגיל עושה את שלו, וברצפה ישנה, עמידה ככל שתהיה, מתחילים להיות ניכרים סימני גילה. אחד הפתרונות היפים, השונים והמיוחדים הם צביעת הרצפה. פתרון זה לא מחייב החלפה של המרצפות והתוצאות פשוט נפלאות.
    העבודה נעשית באמצעות חומר אפוקסי חומר זה יוצר שכבת מגן וציפוי לרצפה, ומאחר ומוסיפים לו צבע, הוא גם צובע אותה.

    מרעננים את הרצפה

    צביעת הרצפה נעשית על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום זה, ונעשית באמצעות התזה או רולר, ממש כמו בקירות, אולם עם התחשבות במצב הרצפה, סתימת הסדקים והשריטות בה. הגוונים הם רבים מאד, אולם לרוב הנטייה בקרב בעלי בתים היא לשמר את צבעה המקורי של הרצפה. כפי שמיישרים קיר וסותמים בו שקעים וחורים, ומסלקים נקודות בולטות בו טרם הצביעה, נעשה תהליך דומה ברצפה טרם צביעתה, אולם אם שימוש במכשירים המתאימים לרצפה, כמו מכונת ליטוש המיישרת אותה ומחליקה אותה לפני ביצוע העבודה.

    החומר האפוקסי בו משתמשים לצביעת רצפה התגלה במקרה לגמרי, כחומר לוואי במעבדות כימיות, שעם הזמן גילו את הפוטנציאל הגלום בו. התכונות המעולות שלו נמצאו מתאימות ליישומי שונים. נמצא כי חומר זה הוא עמיד בצורה יוצאת מן הכלל נגד נוזלים, כימיקלים וחומצות למיניהן וכן במצבי שחיקה.
    לאחר צביעת הרצפה בחומר אפוקסי, גם אם תטעו שוב ותשטפו אותה בחומרים שאינם מתאימים לשטיפת רצפה, יגן החומר על הרצפה, ולא יוצרו בה כתמים כהים או סימני דהייה. בנוסף, חומר זה אוטם את הרצפה מפני חדירת נוזלים, כך שנוזלים שנשפכים עליו לא משאירים כתם, ורהיטים שנגררים, לא שורטים את הרצפה.

    מאמרים נוספים
    משכנתא לשיפוץ הבית – זה מה שתוכלו לעשות איתה

    כולנו יודעים שמשכנתא היא ההלוואה המשתלמת ביותר לרכישה של דירה, אבל רבים מאיתנו לא יודעים שאפשר לנצל אותה גם לשיפוץ הדירה. החל מהוספת חדר ועד להחלפת התשתיות, הנה כמה אפשרויות שישדרגו לכם את איכות החיים בלי לשבור את הכיס.

    דילוג לתוכן