די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    חידושים בתחום הגבס

    חידושים בתחום הגבס

    תחום עבודות הגבס, הולך ומתפתח בקצב מסחרר ונראה כי מעצבי פנים ואדריכלים מבינים את היתרונות הרבים של יצירות מגבס וממליצים ללקוחותיהם על עבודות גבס בחללים רבים בבית או במשרד. האופציה לשלב עבודות יצירה מרהיבות לצד תאורה מרשימה בקירות הגבס, הם אלה שיצרו את הפופולריות הרבה ונראה כי אנשים רבים משלבים בביתם יצירות גבס מרהיבות שמשנים את כלל נראות החלל מקצה לקצה.

    החידושים בתחום עבודות גבס מיוחדים הם רבים ונראה כי הם לא הולכים להיעלם בקרוב מהאופק, אלה ימשיכו להתפתח בקצב מסחרר ככל שיחלוף הזמן. כיום, קבלני גבס המציעים עבודות גבס ללקוחותיהם, הם אומנים לכל דבר ויכולים ליצור יצירות מרהיבות, אם זה תקרות מגבס בחלל הסלון, ספריות גבס, נישות, מדפים, דלפקים, מזנונים, שילוב של נישות גבס בחדר הרחצה, בחדר שינה ועוד מגוון רב של יצירות שיעטרו את ביתכם ויקנו לו שיק יוקרתי ומודרני.

    למה כדאי להשתמש דווקא בחומר הגבס ליצירות?

    מהירות עבודה

    עבודות מחומר גבס, הן מהירות ולא מלכלכות בצורה מכפירה את כל הבית, כך שאין צורך להתפנות מהבית לכמה ימים טובים, אלה הן לוקחות כמה ימים בודדים בלבד.

    גמישות החומר

    חומר הגבס הינו גמיש ונוח לעבודה, כך שתוכלו לבקש מקבלן הגבס שיצור עבורכם כל יצירה בכל גימור שתרצו, אם זה גימור עגול, חד, מלבני, אסימטרי ובכלל כל גימור וכל צורה שתרצו לשלב בחלל ביתכם.

    חומר חזק ויציב

    חומר הגבס הינו חזק ויציב, כך תוכלו ליהנות ממנו שנים רבות ואף במהלך השנים לצבוע אותו כרגיל בכל צבע וכל גוון שתרצו.

    מגוון רב של יצירות לכלל חלל הבית

    מחומר הגבס תוכלו לבנות רהיטים ונישות ומגוון דקורציות מרהיבות, כך שבתיכם יראה יוקרתי ומזמין ממש כאילו נלקח מקטלוג.

    חומר לא יקר יחסית

    חומר הגבס, הוא זול באופן משמעותי מבנייה מסורתית של לבנים, כך שתוכלו לשפץ את הבית התקציב נמוך יחסית ולקבל תוצאות מרשימות ביותר.

    שילוב של תאורה ולדים בתוך הגבס

    בשל היות חומר הגבס גמיש, ניתן לשלב בו תאורה מרהיבה בכל גוון רצוי ולקבל תוצר מושלם. למידע נוסף אודות עיצוב בגבס עם שילוב תאורה

    מאמרים נוספים
    עבודות גבס באמבטיה

    הגבס הוא חומר גלם איכותי, זול ונוח לעיצוב, כך שאם יודעים באיזה סוג להשתמש, אפשר לנצל את יתרונותיו לעיצוב וחידוש חדרי רחצה.

    כולם רוצים עיצוב בגבס

    כל אחד יודע כי ז'אנר האמנות המכונה עיצוב פנים, הוא כבר לא אותו תחום אדריכלי שהיה בעבר. כיום, נכנסו לתחום זה מגוון תתי תחומים שמשלימים את עיצוב הפנים, והופכים אותו למושלם.

    דילוג לתוכן