די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    בניה בגבס – כל מה שצריך לדעת

    בניה בגבס – כל מה שצריך לדעת

    בשנים האחרונות יותר ויותר מעצבים בוחרים לשלב פתרונות גבס שונים, המשווים לחלל מראה מיוחד ומעניין יותר. כשמדובר בבית פרטי, בניה בגבס, מעבר להיותה אסתטית ומעוצבת, היא גם פתרון נוח, פרקטי ואף גם זול יותר. בניה בגבס, בין אם זו בניית קיר גבס או בניית ספריות מגבס נחשבת קלה וגמישה יותר, שכן הגבס איננו דורש שבירת קירות או שיפוץ מכל סוג שהוא, על מנת לשלבו בחדר.

     

    יתרונות הבניה בגבס

    אחת הסיבות המרכזיות לבחירה בפתרונות אלה, כדוגמת בניית קיר גבס, מזנוני מגבס או נישה, היא קלות השימוש בחומר הגבס והאפשרות לעצב אותו בכל סגנון בו מעוניינים. בניה בגבס יכולה להיות מגוונת מאד ומתאימה לכל חדר. אפשר לעצב בגבס נישות, ארונות, ספריות, מזנונים וגם קירות. בכל אחד מאלמנטים עיצוביים אלה ניתן לשלב גם תאורה מיוחדת, המוסיפה צבע ואווירה בלתי רגילה, ומאפשרת ליהנות מתוצאה מיוחדת במינה. בניית קיר גבס, בניית מזנון גבס או ספרייה לסלון מגבס, כל אלה משתלבים נהדר ומוצעים בעלויות נוחות ומשתלמות. יתרון נוסף של בניה בגבס הוא עלויות העבודה. בבואכם לבחור פתרון זה, תוכלו למצוא לא מעט חברות המציעות עבודות עיצוב מגבס מקצועיות במיוחד, לרבות בניית קיר גבס, הכוללות מגוון של עיצובים מסוגים שונים. בניה בגבס נחשבת זולה יותר בהשוואה לבנייה מסוג אחר במסגרת שיפוץ הבית, ועל כן פתרון מועדף יותר.

     

    ליהנות ממקצועיות ברמה גבוהה ביותר

    חברת די דקו – Ddeco מזמינה אתכם ליהנות ממגוון של עבודות בניית גבס, כדי להפוך את הבית שלכם למעוצב, נוח ומעניין יותר. חברת די דקו מתמחה במגוון של פתרונות שונים בתחום בניית גבס ועיצוב, העשויים כולם מגבס: החל משירותי התכנון, ניצול החלל, הסתרת חוטי חשמל וכדומה ועד עבודות כמו בניית קיר גבס, צביעה ועוד.
    פתרונות אלה מוצעים ברמת גימור גבוהה ביותר, המשווה לבית מראה מעוצב ויפהפה. הצוות המקצועי של חברת די דקו עומד לרשותכם בכל עת, ישמח להגשים לכם חלום, ולהפוך את הבית שלכם לבית שתמיד חלמתם עליו. אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי החברה עוד היום, ולקבל פתרונות עיצוב גבס שונים, שישתלבו נהדר בכל אחד מחדרי הבית שלכם.

    מאמרים נוספים
    שילוב דלתות פנים בקירות גבס

    שילוב דלתות פנים בקירות גבס. בענף הבניה החדשה ובתחום השיפוצים בכלל, עבודות הגבס המשלבות עיצוב ובניה קלה בחללים שונים במבנים, תפסה תאוצה רבה ואתה נכנסו גם אלמנטים.

    דילוג לתוכן