די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    בדק בית לאחר שיפוץ

    בדק בית לאחר שיפוץ

    שיפוץ דירה יחד עם קבלן שיפוצים מבטיח עמידה בלוח זמנים. חברת שיפוצים מקצועית יכולה לקחת על עצמה את האחריות המלאה עבור עבודות גבס וגם לטפל בטיפול בליקויי בנייה קיימים. למעשה, זה ההבדל העיקרי בין שיפוץ בתים לבין רכישת דירה חדשה ולכן כדאי לבחור קבלן שיפוצים עם ניסיון. ברוב המקרים, הניסיון של חברת שיפוצים הוא זה שמונע חריגה מתוך מסגרת התקציב ועוגמת נפש עבור בני המשפחה.

    בפועל יש כמה שלבים שכדאי להקפיד עליהם על מנת ליהנות מהיתרונות של שיפוץ דירה בשילוב קבלן שיפוצים. בשלב הראשון, מה שעושים הוא להגדיר את התקציב עבור השיפוץ וליצור קשר עם 2-3 חברות שיפוצים על מנת לקבל הצעת מחיר מסודרת. בשלב השני, נכנסים לעובי הקורה כדי לבדוק מה כוללת הצעת המחיר ועל מה צריך לשלם בנפרד. בשלב השלישי והאחרון מתאמים לוח זמנים ומתחילים את השיפוץ.

    מה התפקיד של חברת שיפוצים?

    קבלן שיפוצים שעובד מטעם חברה מקצועית יכול לעדכן את הלקוח בזמן אמת לגבי קצב ההתקדמות של הפרויקט. כך למשל עבודות גבס מתבצעות מהר יחסית, אולם קבלן שיפוצים שנדרש להחליף את התשתית של החשמל או האינסטלציה צריך להשקיע בזה יותר זמן. הפתרון הוא לברר מראש לגבי היכולת של חברת שיפוצים לעמוד בדרישות של הלקוח ולדאוג שגם עבודות גבס יתבצעו בתוך מסגרת התקציב.

    מלבד עדכון ושיתוף פעולה עם הלקוח, התפקיד של חברת שיפוצים והשירותים שלה היא לפעמים ליצור קשר עם ספקים ועם נותני שירותים אחרים. לא כל קבלני השיפוצים מסוגלים לבצע את כל העבודות, אז במקרים כאלה הם יצטרכו להזמין חשמלאי, אינסטלטור, רצף וכן הלאה. מבחינת הלקוח, חברת שיפוצים היא זו שאחראית על התוצאה ואליה הוא פונה במידה ומתגלות בעיות.

    הרגע הנכון לתאם בדק בית וליקוי בנייה

    שיפוץ דירה בשילוב קבלן שיפוצים ויחד עם חברת שיפוצים אמור למנוע את רוב הטעויות והתקלות. עם זאת, אין שום פרויקט שבו אפשר להבטיח שלמות ולכן צריך לדעת מה הרגע הנכון לתאם שירותי בדק בית. חברת בדק בית שמגיעה לנכס יכולה לאתר ליקויי בנייה, לעדכן את הלקוח איזה ליקויים נמצאים תחת תחום האחריות של חברת שיפוצים ולחסוך עבורו את ההוצאות על תיקון הליקויים בעצמו.

    חשבתם שהגרוע מכל כבר מאחוריכם, אבל עכשיו גיליתם מגוון בעיות בדירה, הקבלן מתחמק מאחריות וכבר אין ברירה אלא לפנות לשירותיו של עורך דין ליקויי בנייה.

    במילים אחרות, בדק בית הוא השלב האחרון אבל הכי חשוב בתהליך השיפוץ. רק הממצאים של חברת בדק בית מאפשרים לדעת האם חברת שיפוצים עמדה בהתחייבויות שלה והאם עבודות גבס בוצעו כנדרש.

    כאשר חברת בדק בית מגישה את הממצאים ומנמקת אותם, קשה מאוד לקבלן להתווכח או להתנער מאחריות. מהבחינה הזו, השירות שנותנת חברת בדק בית הוא לא הוצאה רגילה. זו בסופו של דבר השקעה משתלמת שאף מחזירה את עצמה באמצעות איכות חיים גבוהה ותחושת ביטחון גם בדירה המשופצת והחדשה.

    מאמרים נוספים
    טיפים לשיפוץ הבית

    כמובן שבכל שלב בחיים סדר גודלם של השיפוצים משתנה.

    דילוג לתוכן