די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    קרניזים דקורטיביים מגבס לעיצוב הבית

    קרניזים דקורטיביים מגבס לעיצוב הבית

    כולנו נתקלנו בעבר בקרניזים עשויים גבס אך סביר להניח שמעולם לא ידענו שבהם מדובר. פרופילי תקרה, פנלים, מבנים מעוצבים סביב המשקופים, הטלוויזיה והתאורה אשר נראים מסיביים וגשמיים הם לעיתים רבות קרניזים דקורטיביים מגבס אשר עלותם אינה גבוהה, בנייתם אינה מלכלכת ואינה נמשכת זמן רב והתוצאות – פשוט מליון דולר!

    קרניזים מגבס הם למעשה לוחות גבס אשר נחתכו ועוצבו בידי מומחים כך שבקלות ניתן בעזרתם לקשט, לבנות ולחפות אלמנטים שונים בבית על פי דרישות הלקוח ועל פי התנאים הקיימים בבית. חשוב לציין כי יש להבדיל אלף אלפי הבדלות בין קרניזים דקורטיביים מגבס אשר נבנים בהתאמה אישית ע"י אומני הגבס לבין קרניזים אחרים עשויי גבס בשכבה דקה, אשר איכותם פחותה ונועדו בעיקרם לצרכי קישוט באופן לא מקצועי.

    קרניזים דקורטיביים מגבס – דוגמאות מעשיות

    משמעות המילה קרניז, או פרופיל, היא למעשה בנייה ויצירה של אלמנטים מעוצבים הזהים במראה שלהם לאלמנטים הנבנו מחומרים כבדים ומסיביים בשיפוצים רחבי היקף. להלן מספר דוגמאות אשר יעזרו לנו להמחיש את השימוש בקרניזים מעוצבים עשויי גבס :

    • פנלים, רצועות קיר, קישוט משקופים ועיצוב התאורה – האם אי פעם חלמתם על בית המעוצב במראה עתיק, רוזטות ומשקופים גותיים, פנלים, רצועות קיר ונברשות תאורה ממש כמו בארמונות המלוכה? קרניזים דקורטיביים מגבס יכולים לעזור לכם לממש את הפנטזיה ולהפוך את ביתכם לבית חלומות.
    • מודרניות – אותם קרניזים מגבס מסוגלים בעיצוב מעט שונה להקנות לביתכם מראה מודרני ומצוחצח בסגנון הייטק. העברת פרופילים מגבס סביב הפלזמה ויצירת נישות חדשות בצביעה דקורטיבית מודרנית יהפכו את ביתכם לזירה עיצובית שאין להתעלם ממנה.
    • תאורה – פרופילי גבס מאפשרים את שינוי החיווט הקיים בבית מבלי לבצע עבודות חשמל מורכבות ומבלי לשבור קירות. באופן זה ניתן ליצור נקודות תאורה חדשות לצרכי עיצוב אך גם לצרכי שמישות כגון תאורה ייעודית לקריאת ספרים, מעל שולחן האוכל במטבח ולעיצוב האווירה בסלון כשרואים סרטים ורוצים להתפנק.

    קרניזים דקורטיביים מגבס משתלבים בצורה הרמונית מושלמת עם אלמנטים אחרים שנבנו מגבס כגון מזנונים, ספריות, חיפויי קירות, הנמכות תקרה ועוד.

    מאמרים נוספים
    החלפת מנעולים בדירה לאחר שיפוץ ועבודות גמר

    הרגע סיימתם לשפץ את הדירה. היא נראית בדיוק כמו שחלמתם ואתם מרוצים ואפילו נרגשים.

    דילוג לתוכן