די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    קירות גבס מעוצבים

    המהפכה הגדולה ביותר בתחום עיצוב הפנים בעשר השנים האחרונות, היא מהפכת בניית קירות גבס. בניגוד לעבר, שבו יצירת חציצה בין חללים חייבה עבודת טיח מסובכת והעברת בלוקים כבדים מבטון, כיום חציצה היא פעולה מהירה יותר, באמצעות עיצוב קירות גבס

    שיקולים פרקטיים סביב עיצוב קירות גבס

    כאשר חושבים על הנושא של עיצוב פנים בבית או במשרד, כדאי לקחת בחשבון גם שיקולים פרקטיים. מהבחינה הזו אין ספק כי יש יתרון משמעותי לקירות גבס. גבס מבודד היטב טמפרטורה ורעש, הוא מתמוסס במים וקל לאחות בין חלקי גבס ישנים לחדשים. זהו פיתרון אסתטי ברמה גבוהה מאוד אשר אותו ניתן לשלב בחדרי שינה, מטבחים, או סלונים. בנייה בגבס נפוצה מאוד בקירות פנימיים ונהוג להשתמש בה במקומות רבים בעולם. כמויות מסחריות של גבס אפשר למצוא בארצות הברית, אנגליה, וקנדה. קל לשלוט על משקלו המרחבי של הגבס ואנשי מקצוע יודעים היטב כיצד לנצל את הפוטנציאל שלו.

    בניית קירות גבס על פי צרכי הלקוח

    עיצוב קירות גבס מתחיל בהגדרה של צרכי הלקוח. כאשר מדובר על קירות גבס מעוצבים עבור חדרי שינה של ילדים, כדאי לחשוב על שימושים פרקטיים כגון תליית תמונות, הוספת מדפים, חיבור שידות וכדומה. בחדרי שינה של ההורים השיקולים הפרקטיים משתנים, והדגש הוא על חיבור של אביזרי תלייה עבור מסכי טלוויזיה וכדומה. במקביל, כדאי לפנות אל מומחים בעיצוב בגבס וכך לשלב בין הפוקנציונאליות לאסתטיקה.

    בסופו של דבר, המטרה של עיצוב הבית בעזרת גבס היא ליצור מראה מושלם ואחיד. בניית קיר גבס יכולה להחזיק מעמד שנים רבות ולשרת את הלקוחות ללא צורך בהוצאות נוספות. מהבחינה הזו, בניית קירות גבס מיועדת עבור מי שמעוניין לערוך שיפוץ אך להשאיר מקום לשינויים בעתיד. במילים אחרות, קל יותר להתנהל מול קיר עשוי מחומר גלם כמו גבס מאשר מול קירות בטון.

    צפייה בעבודות גבס מתוך הפרויקטים
    גלריית קיר גבס לפלזמה גלריית קיר גבס לפלזמה
    גלריית קיר גבס לפלזמה
    תקרות גבס תקרות גבס
    תקרות גבס
    קרניזים דקורטיביים מגבס קרניזים דקורטיביים מגבס
    קרניזים דקורטיביים מגבס
    פרויקט כרמים ראשון לציון פרויקט כרמים ראשון לציון Sub title
    פרויקט כרמים ראשון לציון
    פרויקט מזכרת בתיה פרויקט מזכרת בתיה
    פרויקט מזכרת בתיה
    פרויקט בית חשמונאי פרויקט בית חשמונאי
    פרויקט בית חשמונאי

    המחיר המשתלם של קיר גבס

    עוד היבט של שיקולים פרקטיים סביב השימוש בגבס עבור בניית קירות הוא המחיר. השוואה וסקירה של אמצעי בנייה מעלה כי מחיר קיר גבס משתלם ממחירי קירות אחרים. לקוח השואל כמה עולה קיר גבס צריך להכיר את הגורמים המשפיעים על עלות העבודה. המחירון עבור בנייה של קירות גבס כולל הכנה לצבע ובידוד, לעומת הוספת סינר לתעלות מיזוג אוויר. מחירים אחרים אפשר למצוא עבור עבודות בסגנון של קרניז או חיפוי קיר גבס בהדבקה.

    עבודות גבס נוספות אשר יכולות להשתלב עם אלמנטים עיצוביים הן בנייה של תקרה אקוסטית מגבס, חיפוי קיר גבס בעזרת אומגות או תקרת מגשים פח סטנדטי. באופן כללי, המחירים של בניית תקרות גבס משתנים על פי היקף העבודה. המחיר עד 10 מ"ר נמוך מהמחיר שאפשר לקבל לעבודות מעל 50 מ"ר, אולם מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע על מנת לקבל פרטים ספציפיים.

    התקנת קירות וגיוס אנשי מקצוע

    השלב האחרון בניצול היתרונות של הגבס לצורך יישום שיקולים פרקטיים הוא ההתקנה. התקנת קיר גבס דורשת מיומנות, ניסיון ושימוש בארגז כלים מתאים. ההתקנה מתחילה באיסוף מידות בבית הלקוח או בעסק. על אנשי המקצוע או צוות המתקינים להגיע אל הלקוח מראש, להבין מהי מערכת הצרכים הקיימת ולהכיר בנסיבות. התקנה של קירות בפרויקט דירות חדש שונה מהתקנה בתוך בית העובר שיפוץ.

    מעבר לכך, ההתקנה מחייבת הקפדה על כללי הבטיחות. כללים אלו תקפים הן לגבי העובדים והן לגבי הדיירים. כללי הבטיחות נועדו על מנת להקל על ההתקנה ולהבטיח את עמידות הקירות לאורך שנים רבות. לסיום, התקנה של הקירות מסתיימת רק לאחר ביצוע הבדיקות הנדרשות. מהנדס, אדריכל, מעצב פנים או כל גורם מקצועי אחר המעורב בהתקנה צריך לפקח על התוצאה ולוודא כי היא עומדת בדרישות של הלקוח.

    חלק בלתי נפרד מסגנון הבנייה המודרני

    גבס הוא חומר גלם חיוני עבור שורה ארוכה מאוד של עבודות שיפוצים ובנייה. הגבס מוכיח את עצמו בתנאים קיצוניים, זוכה להמלצות מטעם מובילי דעת קהל ונחשב לחלק בלתי נפרד מסגנון הבנייה המודרני. כאשר משווים בין גבס לבין חומרי גלם אחרים מגלים כי זהו פתרון יעיל, משתלם ובעיקר איכותי ופרקטי. אפשר להשתמש בגבס לצרכים רבים כגון בניית נישות, שינוי עיצוב, הסוואת פגמים ועוד.

    יתרון בניית קירות גבס על בניה בבלוק בטון הוא ברור- בניית קיר גבס נחשבת לסוג הבניה המהירה ועם זאת היא מובילה בתחום הבידוד והאקוסטיקה והיתרון הבולט הוא נושא העיצוב וקלות הישום. נושא העיצוב ניתן לעצב קיר מחיצה בהמון סגנונות וצורות כיד הדימיון, ועבודה בגבס היא נקייה ומהירה יותר מעבודה בבטון.

    קירות גבס מעוצבים

    הטרנד הבולט ביותר קיום הוא הפיכת קיר גבס לאלמנט עיצובי המשלים את חוויית החזות החיצונית בבית. עיצוב קירות גבס הופכת כל קיר גבס לחווייה לעיניים, ומקנה נפח נוסף ומיוחד לכל מבנה, בין אם מדובר במבנה מגורים פרטי, עסק מעוצב או בית מלון.

    עיצוב קירות גבס בצורה מיוחדת הוא אחד הדברים הנכונים ביותר והמומלצים לכל אדם שמעוניין לשפץ מבנה אשר שייך לו.

    קירות מהווים תחליף לחציבות המסובכות שבעבר אנשים מקצוע נאלצו לבצע בקירות. כיום, בכדי להעביר צינורות, ניתן להניח אותם בתוך כתלי הגבס. קיר גבס מהווה דרך לפתירת בעיות לוגיסטיות שונות המתעוררות בבתים, במיוחד בתים גדולים המחייבים פעילות לוגיסטית רבה!

    קיר גבס מעוצב נותן את הלוק הנכון לכל מבנה. כל תוצר עיצוב פנים המשלב קירות גבס מעוצבים מקבל משמעות ואווירה שונה, המתאפשרת אך ורק באמצעות אותו קיר גבס מעוצב!
    עיצוב קירות גבס היא המלאכה שחברת Ddeco הכי מתמחה בה. אנו מתגאים בכך שאנו מתייחסים באופן ספציפי לכל קיר גבס בבית, ומנסים להעניק לאותו קיר גבס את המשמעות והייחודיות שאנו מאמינים שהכרחיים בכדי להביא את הבית למראה מושלם המתאים באופן ספציפי לדיירים החיים בו.

    כאשר דנים בהתאמת קיר גבס ללקוח ספציפי, יש לקחת בחשבון מס' מאפיינים הקשורים בו. בראש ובראשונה, אנו ממליצים תמיד ללקוחותינו לא ללכת על המראה הסטנדרטי ותמיד ללכת על בניית קירות גבס מעוצבים, שהופכים כל קיר גבס ליצירת אמנות של ממש.

    אם גם אתם מחפשים מראה דקורטיבי ומדהים, או אפילו פשוט מחפשים פיתרון לוגיסטי פשוט למבנה שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, ואנו מבטיחים כי לא תתאכזבו.
    התקשרו אלינו: 052-8222010, או צרו איתנו קשר באמצעות הטופס באתר

    שירותים נוספים
    שיכולים לעניין אותך
    דילוג לתוכן