די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    לוחות גבס אורבונד

    פתרונות עיצוב חדשים עם לוחות גבס אורבונד

    לוחות גבס אורבונד מציעים יתרונות רבים עבור אנשי מקצוע ולקוחות. לוחות אלו מיוצרים בתוספת חומרים מבודדים, כגון צמר סלעים או צמר זכוכית. הבידוד של גבס מקבל חיזוק משמעותי בלוחות אורבונד אשר בתוכם מוחדרים חומרי איטום. לוחות אלו מבטיחים בידוד מושלם מפני חום, קור או רעש.

    היתרון הגדול ביותר של שימוש בלוחות גבס אורבונד הוא יכולת התאמה של רמת הבידוד בקירות בהתאם למיקומם בחלל הבית. התאמה זו מתבצעת ללא תוספת עובי לקירות ונחשבת פריצת דרך משמעותית. מעבר לכך, ניתן לראות את ההשתלבות של לוחות הגבס בתחום של תקרות נמתחות.

    צפייה בעבודות לוחות וקירות גבס כל הפרוייקטים המובילים במקום אחד!
    פרויקט שיפוץ דירה בראשון לציון פרויקט שיפוץ דירה בראשון לציון
    פרויקט שיפוץ דירה בראשון לציון
    פרויקט מזכרת בתיה פרויקט מזכרת בתיה
    פרויקט מזכרת בתיה
    פנטהאוז בצפון פנטהאוז בצפון
    פנטהאוז בצפון
    תקרות גבס תקרות גבס
    תקרות גבס
    קרניזים דקורטיביים מגבס קרניזים דקורטיביים מגבס
    קרניזים דקורטיביים מגבס
    עיצוב בגבס לחדרי שינה עיצוב בגבס לחדרי שינה
    עיצוב בגבס לחדרי שינה

    מהן תקרות נמתחות?

    תקרה מתוחה מאפשרת שינוי כללי של עיצוב הקירות בבית, במשרד או בכל חלל פנים אחר בעלות משתלמת ותוך זמן קצר. עבודות איכותיות של תקרה נמתחת מעלימות סדקים, פגמים וחסרונות ומבטיחות השלמה של מגוון רעיונות עיצוביים. יש מגוון רחב מאוד של צבעים ומשטחים חלקים אשר באמצעותם ניתן לשפר את הגימור של תקרות מתיחה. היתרון הגדול ביותר של תקרות מתוחות הוא עמידות רבה לאורך זמן.

    בנוסף, בתקרות הללו ישנו יחס אופטימלי של עלות מול תועלת. המחיר של תקרה נמתחת נמוך יחסית והופך משתלם בעיקר בשיפוצים. ההתקנה של תקרות מתיחה מסתיימת ברוב המקרים תוך יום אחד ואינה משאירה לכלוך, צבע או אבק.

    לוחות אורבונד ירוקים לצורך בניית תקרות

    על גבי תקרה נמתחת ניתן להתקין גופי תאורה ונברשות, כאשר בכל מקרה התקרה חסינה מחדירת מים ואבק. היא מסוגלת להחזיק עד 100 ליטר מים למטר רבוע ובעת נזילה פשוט מנקזים את המים ושומרים על מראה התקרה המקורי. תכונות אלו מצטרפות אל פתרונות העיצוב החדשים אותם ניתן להשיג בעזרת לוחות גבס אורבונד.

    לאורבונד "לוחות ירוקים" המיועדים לשימוש בתוך חדרים רטובים. לוחות אלו הופכים לעמידים במים ודוחי רטיבות בזכות תהליך ייצור מיוחד. הלוחות מהווים בסיס נוח להתקנת אריחי חרסינה או קרמיקה, אולם בשנים האחרונות יותר ויותר מעצבי פנים מתעניינים בהם בהקשר של עיצובי גבס

    בטיחות מעל הכל

    פתרונות העיצוב החדשים עם לוחות גבס אינם באים על חשבון שיקולי בטיחות. מבנה קיר הבנוי מלוחות גבס איכותיים כולל שילדת פלדה יציבה וגמישה, המעניקה יתרון אפילו בשעת רעידת אדמה. שילדת הפלדה שומרת על יציבות הקירות ומגנה על דיירי הבית גם בתנודות חזקות. לצד כל זה, משקלם הנמוך של לוחות גבס מפחית את העומס על המבנה ולכן משפר את עמידותו בטווח הקצר והארוך. במילים אחרות, מי שרוצה לשפץ את הבית, את המשרד או את החלל בעסק יכול וצריך לנצל את היתרונות הדקורטיביים של עיצוב בגבס. רק בעזרת גבס ניתן ליהנות מהיתרונות האסתטיים מבלי לפגוע בתחושת הביטחון האישית.

    אנשי מקצוע בוחרים בגבס ויודעים כיצד להתקינו על פי צרכי הלקוח. אין סיבה לא להשתמש בקירות הבנויים מלוחות אורבונד, ליהנות מהמרקם החלק שלהם ולהבטיח צביעה אחידה וגימור אלגנטי. מרבית הקבלנים מעדיפים את הלוחות הללו על פני רכיבים אחרים ובעיקר על פני טיח קונבנציונלי או בטון משעמם. את ההעדפות הללו ניתן לראות בחיפוי פנים של קירות חיצוניים, במחיצות פנימיות של חללי דירה ועוד.

    תחזוקה פשוטה ועלות משתלמת

    יתרון נוסף היוצר נקודת מפגש מעניינת בין לוחות אורבונד וגבס לבין תקרות מתיחה בא לידי ביטוי בתיקון ותחזוקה. מבנה קירות גבס ואופן חיבור הלוחות זה לזה מבטיחים את עמידותם ומונעי היסדקות, התפוררות או קימוט. רכישת לוחות גבס מהווה השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך ומעלה את ערך הנכס בצורה משמעותית.

    קירות גבס מספקים חזות מרשימה שלא ניתן להתעלם ממנה בסלון, בחדרי השינה ובמקומות אחרים בבית. במקרה של דליפה או צורך בתיקוני אינסטלציה המים על גבי הקירות בכל מקרה דולפים כלפי מטה ולכן לא יוצרים כתמי רטיבות. לסיכום, התעניינו גם אתם לגבי לוחות גבס ובואו לשמוע פרטים נוספים על תקרה מתוחה.

    שירותים נוספים
    שיכולים לעניין אותך
    דילוג לתוכן